Spørgsmål, produktdiskussioner
7 svar
1 beskeder
sylvie
godmorgenfør du bekræfter min ordre, vil jeg gerne vide, om jeg kan vælge farve på selen, som jeg vil købe til min Maine Coon-killing.På hjemmesiden har jeg ikke noget farvevalg, og jeg vil gerne have den sorte sele.Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For denne artikel er det ikke muligt at vælge farven, da den afhænger af leverandørens leverancer. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
celine
Hej, Passer selen til en 2 år gammel Maine Coon med en vægt på 6 kilo? Tak
16 beskeder
geraldine
Er dette produkt egnet til store dværgkaniner? På forhånd tak.
1 beskeder
angelique
Jeg vil have to bengalkillinger på 3 måneder. Egner selen sig til killinger, og kan de beholde den, når de har nået deres voksne vægt? (7 kg for hannen og mindre for hunnen) tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er ikke egnet til killinger og katte under 5 kg. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
andré
Hello, I would like to acquire a new harness for my Siamese cat. He easily gets rid of the one used, a Mac Leather with two straps and a buckle. His neck circumference is 22 cm and chest circumference is 34 cm, his weight is 4 kg. Is your ref. 29680 compatible? What are the colors? I would prefer black. Thank you in advance for your information. Best regards.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne sele ville passe til din kat. Farver afhænger af leverandørens ankomst. Med venlig hilsen Madeline fra Zoomalia