Zolia D6 - Flere dage
2 svar
2 beskeder
ophélie
Hej, Jeg har brug for, at min kat får en dosis om dagen, hver dag på samme tid, mens jeg er væk i 3 dage. Hvordan skal jeg programmere dette? Skal jeg programmere 1 gang kl. 19 fx, og så gentages det automatisk hver dag? Eller skal jeg programmere 3 måltider ved at angive samme tidspunkt? På forhånd tak for din hjælp.
93 beskeder
mathieu
Hej Ophélie, Du finder brugsanvisningen nederst på produktsiden: https://www.zoomalia.com/animalerie/distributeur-automatique-6-repas-zolia-zd-6-p-89082.htmlIndstil den første fodring: - Når timetallene og "1" blinker, gentag det foregående trin for at indstille fodringstiden- Tryk hurtigt på ☼-knappen for at gemme programmet og gå til indstillingerne for det andet måltid- Gentag denne handling afhængigt af antallet af måltider, du vil programmere- Når det sidste måltid er indstillet, tryk længe på ☼-knappen for at vende tilbage til den aktuelle tidsside. Dine fodringstider bliver automatisk gemt.Venlig hilsen, Zoomalia-holdet
93 beskeder
mathieu
Ophélie, Faktisk giver Zolia ZD6-dispenseren dig mulighed for at indstille tidspunkterne for dit dyrs foderuddeling over 24 timer. God dag