Abonnement
1 svar

1 beskeder
elisa
Jeg kontakter dig, fordi jeg ikke har bedt om et abonnement, og jeg har fået et abonnement, som er blevet aktiveret, og jeg bliver opkrævet 20 euro hver måned. Hvordan kan jeg få en refusion? God dag
572 beskeder
zoomalia
Hej frue, jeg har bemærket din forespørgsel angående vores partner Rabatter & Reduktioner. Rabatter & Reduktioner er en e-shopping-tjeneste udgivet af Webloyalty, en uafhængig partner af "ZOOMALIA". Rabatter & Reduktioner giver dig mulighed for at spare penge på dine onlinekøb, især med tilbagebetaling af en del af købsbeløbet ekskl. moms. Vi inviterer dig til at besøge vores partners hjemmeside (www.remisesetreductions.fr) før du tegner abonnement. Du kan også kontakte Rabatter & Reduktioner kundeservice: - via e-mail: [email protected] - via telefon: 0800 908 444 (gratis opkald i Frankrig fra en fastnettelefon) mandag til fredag fra kl. 09.00 til 21.00 og lørdag fra kl. 10.00 til 17.00 - via brev: CS.GECIP Rabatter & Reduktioner / Kundeservice - CS 90028124 rue de Verdun 92816 PUTEAUX Cedex Tak for din tillid og vi ses snart, Med venlig hilsen, Marie. M fra Zoomalia