Spørgsmål, produktdiskussioner ACANA Puppy & Junior til hvalp og ung hund
9 svar
1 beskeder
patrice
Hej, jeg har en chihuahua på næsten 1 år, som får Acana Puppy Recipe foder. Hvilken Acana voksenfoder anbefaler I? Venlig hilsen
2 beskeder
alexia
Ja.
3 beskeder
sandrine
God aften, Jeg vil gerne vide, om størrelsen på Acana Puppy & Junior kroketter er egnet til min lille chihuahua, der er 8 måneder gammel og vejer 1,5 kg. Jeg har allerede givet hende de små hvalpe, men jeg synes, de er lidt små, og derfor sluger hun dem uden at tygge.
10 beskeder
elisabeth
Jeg tror, ja, jeg giver mine malinois Acana agility sport hunde på 18 måneder, de er ikke store, ikke mere end juniorer D1 andre mærker. Alle nyder dem. Super gode kroketter, vi prøvede en lille pose. E Guenne
1 beskeder
magdalena
ja
1 beskeder
lise
Disse kroketter er af lille størrelse. Hvis din chihuahua har for vane at tygge, kan de være passende.
1 beskeder
dario
Jeg købte dem til min 3 måneder gamle bichon, som stadig havde mælketænder, og han tyggede dem uden problemer. Størrelsen er sandsynligvis god til din.
2 beskeder
dominique
Jeg tror, at ja, kroketterne er ret runde og måler næsten 1 cm, men de er også meget flade. Hvis din chihuahua ikke har tandproblemer, vil den have styrken til at tygge dem.