Spørgsmål, produktdiskussioner ACTI Vermi Hund og Kat 60 tabletter
5 svar
1 beskeder
isabelle
Hej jeg giver det til mine hunde uden problemer. Den eneste gang en af dem var syg, var da jeg gav det under måltidet, mens den tydeligvis havde en parasit. I det tilfælde er det snarere anbefalet at give det udenfor måltidet.

3 beskeder
isabelle
Hej, jeg vil gerne give dette produkt til min hund, som jeg præciserer, ikke har orme. Skal jeg give hende doseringen til forebyggelse eller til behandling? Tak for dit svar.
1 beskeder
stephane
Hej, Jeg har givet dette produkt til min hund, en Staffie på 18 kg, og han kunne kun tømme sig selv i 3 dage. Den stakkels fyr kunne ikke holde sig længere. Jeg blev nødt til at stoppe og gå tilbage til det, jeg tog på apoteket, hvilket ikke havde nogen bivirkninger.
1 beskeder
céline
Hej, jeg giver tabletterne forebyggende til mine katte i 3 dage hver kvartal. Så til dit spørgsmål, hvis der ikke er nogen orm, er det forebyggende, altså 3 dage.

1 beskeder
marie
Hej, du skal give ham forebyggelsesdosis.

1 beskeder
anthony
Jeg forstår ikke helt instruktionerne om, hvordan det virker for hvalpe eller små killinger. Hvis jeg forstår det korrekt, er det en halv tablet hver dag i 3 dage, kan gentages 4 gange om året, én gang pr. årstid. Jeg giver en halv tablet dagligt over tre dage, altså i alt halvanden tablet x 4 årstider. Hvis min hund vejer 30 kg, er det tre tabletter dagligt i 3 dage, med andre ord 9 i alt gange de fire årstider. Kan nogen hjælpe med at afklare dette? På forhånd tak.