Spørgsmål, produktdiskussioner ALMO NATURE HFC Jelly Paté 100% naturlig i gelé for Kat 70g - 16 smagsvarianter at vælge imellem

9 svar
Nathaly
2 beskeder
nathaly
Og som en yderligere fordel er der ikke noget salt i Almo-æskerne eller -poserne. Det er en føde varer, der er specifikt designet til kattens behov. Der findes også et udvalg af tørfoder. Det, man skal undgå, er dåse tun til mennesker, som de måske elsker, men som er alt for salt til katte.
SYLVIE
1 beskeder
sylvie
Hej. Kan du venligst fortælle mig, hvor mange dåser jeg skal give min kat om dagen, når den vejer 5 kg 400 g. I fire dage har den nægtet sine kroketter og spiser kun tun. På forhånd tak. Med venlig hilsen.
Karen
4 beskeder
karen
Hej, hvad angår mig, har jeg også givet disse dåser til min kat, som nægtede tørfoder. Jeg gav ham en og en halv dåse om dagen, men min kat vejer 4 kg. Efter et stykke tid begyndte jeg at blande vådfoderet og tørfoderet, at kende tiden og krokettiferne, og han begyndte gradvist at gå tilbage til 100 % tørfoder. Han får dog stadig en lille dåse tun som godbid, hvilket han elsker!
Monique
1 beskeder
monique
Hej. Jeg giver kun mine katte denne tun som en godbid. Hun elsker det og ville kun spise det. Men det ville ikke være en afbalanceret kost, da det kun er tun uden andre næringsstoffer. Jeg giver hende dagligt en dåse på 80 gr Proplan tun/laks terrine til steriliserede katte, 70 gr kogt torsk blandet med et stort stykke kogt courgette, som udgør hendes hovedmåltid, og til natten (og for hendes tænder) 20 gr Royal Canin tørfoder til steriliserede katte. Dyrlægen fandt det perfekt, hun spiser det samme hver dag. Før hende havde jeg en hellig Birma, som nægtede at spise det samme to gange i træk (det er katte med lille appetit), og jeg smed 3/4 af hendes mad ud... Det er lidt særligt for denne race. Men det lærte mig en lektie, så jeg varierer ikke længere .
Marie-Thérèse
2 beskeder
marie-thérèse
Før gav jeg en halv dåse tun/rejer, som hun kunne lide, men det udgør ikke et komplet måltid. Jeg gav hende tørfoder til natten. Nu giver jeg kun medicinsk foder - nyreproblemer - men er nødt til at blande det våde foder med tørfoderet! M.T.
Valérie
1 beskeder
valérie
Hej, tun er at undgå, alt for salt. Men en gang om ugen kan du give ham lidt sardine (omkring 20g). Hvad angår antallet af dåser, du kan give ham, angiver producenterne normalt den anbefalede dosis. At tilføje grøntsager, som Monique L nævner, er en rigtig god idé. Nogle katte kan også lide endivie, græskar. Men du kan prøve andre ting, velvidende at nogle grøntsager er skadelige (du kan nemt finde oplysninger på dyrefora). Du har også muligheden for at give dem i form af suppe. Spørg din dyrlæge, det er ham, der kender din kat bedst og kan give dig ernæringsråd tilpasset dens vægt, morfologi, alder, sundhedstilstand. Det bedste kompromis er nok at give tør og våd mad. Hvad angår smag er det mere kompliceret. Jeg har mange katte - de yngste er 2 år, de ældste er 17 år - det eneste produkt, som alle elsker, er Almo kylling/græskar dåser. Ellers skal du kombinere og desværre nogle gange spilde...
Nathaly
2 beskeder
nathaly
Hej, Med hensyn til min kat, en Sacré de Birmanie på 7 år, der vejer 5 kg, giver jeg ham hver dag 1/2 dåse eller pose Almo + dyrlæge tørfoder til kastrerede katte. Selvom han er en lejlighedskat, er hans kiks ikke rationeret, da han har en idealvægt og er en lille spiser. Til information tilsætter jeg systematisk vand til hans Almo-ration, og han nyder meget denne mere flydende tekstur. Sammenfattende ser denne diæt på 50 % våd (Almo + lidt vand) og 50 % tør (tørfoder) + hans vandskål ud til at passe ham perfekt og er blevet bekræftet af hans dyrlæge. Hav en god dag.
Anne-Marie
2 beskeder
anne-marie
Min kat er overvægtig, men jeg giver ham Almo eller anden tunfisk. Dåsen på 70 g er nok til 1 dag. Men han har også tørfoder til rådighed... og nogle gange lidt skinke eller kød. Det er ham, der vælger... han er min lille skat...

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre