Artikel tilbage

SIMONE
3 beskeder
simone
Hej, jeg har bestilt fire pakker bleer hos Zoomalia. Men jeg tog fejl af størrelsen. Jeg har ikke brug for størrelse L-XL, men størrelse S-M. Hvordan gør jeg det? Tak for din hjælp. Med venlig hilsen Min tel 06 11 60 20 80 [email protected] Efter at have læst det vil jeg gerne bytte. Venligst fortæl mig hvordan jeg gør det.
SIMONE
3 beskeder
simone
Undskyld ikke en bytte, men en kredit på min konto. Beklager
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Simone,For at hjælpe dig bedst muligt, har jeg lige taget kontakt med dig angående din ordre.Du er velkommen til at læse min besked og svare, hvis der er behov for det.Hav en god dag.Coralie fra Zoomalia
SIMONE
3 beskeder
simone
Tak for at have svaret mig på denne feedback, som jeg giver fra i morgen. Jeg havde brug for SM-størrelse bleer og ikke de store... jeg tog fejl. Tak, fordi du har det på min ZOOMALIA-konto. Venlig hilsen S. BOMPARD
leopold
1 beskeder
leopold
Hej, jeg har det samme problem med en sele omkring taljen, jeg vil også gerne bekræfte noget; når man siger "den originale emballage", taler man ikke om den store Zoomalia-ordrekasse, men kun om produktets emballage? For min del har selen stadig sit mærke, men den var ikke pakket ind. Jeg vil gerne spørge, fordi jeg har modtaget andre genstande i ordren, og jeg havde en meget stor kasse... Jeg siger tak og ønsker dig en god dag. Venlig hilsen, Leopold Marescal
Christiane
4 beskeder
christiane
Hej, Jeg har afgivet en bestilling i går aftes, Ordre nr. JU2433342735. Efter at have besøgt dyrlægen i morges den 27/08/2024, på grund af min hunds helbredsproblemer, er jeg nødt til at skifte foder. Jeg vil gerne enten annullere min bestilling eller bytte dem til andet foder, som jeg har lagt i min kurv. Kan I venligst svare hurtigt, så jeg kan afgive en ny bestilling. Jeg takker på forhånd for jeres forståelse og ser frem til jeres svar. Med venlig hilsen.
Eva
1 beskeder
eva
Hej, Jeg kontakter dig, fordi jeg har bestilt varer på din hjemmeside til en værdi af 48,43 €. Men jeg trak nogle varer tilbage, fordi jeg havde lavet en fejl i valg af varer. Til sidst blev jeg debiteret 17,96 € mere end de 48 €. Tror du, at du kan refundere dem?
Christiane
4 beskeder
christiane
Hej Exact, kundeservice effektiv og professionel i mit tilfælde. Tak.
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Eva, for at hjælpe dig bedst muligt, inviterer jeg dig til at kontakte vores kundeservice via formularen tilgængelig på din konto: - Min konto - Se alle mine ordrer - Kundeservice. Vores rådgivere vil give dig et svar og en løsning ved modtagelse af din anmodning. Hav en god dag, Coralie fra Zoomalia.
Omaima
1 beskeder
omaima
Jeg beder om en retur og refusion
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Omaima,Du kan downloade fortrydelsesformularen fra din synlige kundekonto. Vælg mængderne af de varer, du ønsker at returnere, samt årsagen til din returnering.Nyttige oplysninger:- Den lovpligtige fortrydelsesfrist er 14 dage- Varen skal returneres til os i original emballage, i god stand, ikke brugt og godt beskyttet- Pakkereturneringssteder accepterer ikke returnerede pakker, returforsendelsesomkostninger bæres af kunden.- Hold øje med din spam-mappe, hvis e-mailen ikke vises i din indbakke.Vi foretager ikke ombytninger ved modtagelse af din pakke eller dine varer. Når vi modtager din pakke, vil returafdelingen bekræfte tilbagebetalingen.For en god dag,Coralie fra Zoomalia
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Clémence, Tak for din besked. Returneringsomkostningerne er for egen regning. For at returnere varen skal du blot gå til posthuset eller en anden transportør efter eget valg. Forsendelsesetiketten skal oprettes direkte gennem transportøren. Når etiketten er genereret, kan du klistre den på pakken og returnere den til den adresse, der er angivet på fortrydelsesformularen. Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har yderligere spørgsmål. Hav en god dag, Coralie fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre