Spørgsmål, produktdiskussioner Automatisk foderautomat til fjerkræ "Safeed" - flere størrelser tilgængelige
5 svar
1 beskeder
nadine
Hej, mine høns har haft denne foderautomat i tre uger, men de er stadig bange for den metalliske lyd ved åbningen, og jeg er nødt til at støtte den med en sten. Har du fundet et trick til at forhindre denne lyd, der skræmmer dem? Tak for dit råd.
2 beskeder
aurelie
Bonjour Dette har ikke givet problemer for mine høns. Men nogle ideer: enten ved at smøre dem eller ved gradvist at reducere åbningen lidt hver dag.
2 beskeder
claire
Bonjour, mine høns havde også problemer med at vænne sig til støjen. Jeg satte en sten ind i lang tid (en eller to måneder), og så blev de til sidst vant til det. Jeg troede ikke længere på det
1 beskeder
ingrid
Denne type fodertrug interesserer mig meget, men jeg har 4 små prydhøns (silkehøns, pekin og hollandsk toppet). Da de er lette, vil de da være tunge nok til at åbne låget? Jeg ser frem til at høre fra dig og ønsker dig en god dag.
1 beskeder
flavie
Hej, jeg har nogle Peking-høns, de åbner foderautomaten uden problemer. Jeg har indstillet den til den letteste indstilling.
2 beskeder
aurelie
Ja, kyllinger kan faktisk også åbne