Spørgsmål, produktdiskussioner BOEHRINGER Caniplasine Hund - Kosttilskud til styrkelse af vitaliteten
3 svar
1 beskeder
jennifer
Hej, jeg tror, at canisplasine stadig er et plus, men for ledbånd findes der pulvere baseret på kollagen og gelatine, som er den bedste behandling for ledbånd. Jeg køber PrimeVal Gelatinaat til mine Bordeaux hunde. Held og lykke til dig og din tæve.
1 beskeder
sylvie
Hej, jeg vil gerne vide, om dette produkt er velegnet til en 6-årig schweizisk hvid hyrde hund, der i omkring et år har haft plantigradi, især på de forreste ben. Det er ikke meget udtalt, men det er nok til at genere hende under lidt for lange gåture. Denne plantigradi skyldes en hyperlaxicitet i ledbåndene, og jeg leder efter en behandling, der effektivt kan lindre hende. For øjeblikket giver jeg hende kosttilskud baseret på chondroprotectors for at undgå slidgigt, men jeg ønsker en behandling, der ville virke på hyperlaxicitet. Er caniplasmine velegnet, eller kan I anbefale noget andet? Tusind tak.

7 beskeder
maha
Hej, ingen idé, caniplasine blev anbefalet af min dyrlæge til min hund, som havde de bagerste knæ, der gik af led under hendes vækst. Jeg gav det til hende i 6-7 måneder. For mit vedkommende ændrede det ikke noget.
2 beskeder
viviane
Hej Jeg har brugt caniplasie i lang tid på hvalpe på 2 måneder for netop at hjælpe dem i deres opbygning (store racer af hvalpe), og jeg har altid været tilfreds. For nylig har en voksen hund haft et problem med elasticitet i korsbåndene, men uden brud. Den har selvfølgelig fået indsprøjtninger og behandlinger af en dyrlæge + caniplasine + kontrollerede gåture, og hunden blev ikke opereret. For mig tror jeg, at caniplasine + måske osteil kunne hjælpe betydeligt. Held og lykke til dig.