Spørgsmål, produktdiskussioner Boomer Ball pour hund 4 tailles

78% kunder

anbefaler dette produkt

36 svar
Marie Christine
3 beskeder
marie christine
Hej Kan vi lade dem spille treibball med denne type bold. Jeg har en Border collie. Tak
Alexia
6 beskeder
alexia
Hej, bolden er mindre end dem jeg har set til denne sport, men i princippet, ja, du kan
Henri
3 beskeder
henri
Min kvindelige Malinois hyrdehund er helt ligeglad med bolden, fordi hun ikke kan gribe den med tænderne. Hun foretrækker de 20 liters tomme oliebeholdere, som hun kan komprimere...
Marie-France
3 beskeder
marie-france
Det var derfor, jeg havde købt det, men meget mindre og meget, meget hårdt. Min border er stadig meget glad for at skubbe denne bold rundt i hele haven...
Gersende
2 beskeder
gersende
Hej, for en staff på 5 måneder, vil det være tilstrækkeligt med en direkte 25 cm eller 20 cm?? Tak
Melanie
1 beskeder
melanie
20 vil være mere end nok, selv som voksen. De er meget hårde og tunge
David
1 beskeder
david
Hej, jeg anbefaler nummer 25. Det er den anden, jeg tager, og de er fantastiske. Det er på størrelse med en bold.
Laetitia
1 beskeder
laetitia
Hej, jeg har bestilt 20 cm til mit personale på 4 år, og det er perfekt!
Gersende
2 beskeder
gersende
Tak for alle dine svar
frederique
1 beskeder
frederique
Hej, hvilken størrelse anbefaler I til en meget destruktiv Jack Russel? Tak
Charline
1 beskeder
charline
Hej, jeg har også en destruktiv Jack Russell. Alt er blevet ødelagt undtagen boomer ball, som hun har haft siden hun var 2 måneder gammel. Hun er nu 8 måneder. Denne bold er hendes yndlingslegetøj og er stadig intakt til denne dato... Det er en rigtig god investering med timers fodbold som bonus.... Hav det sjovt...
Alexandre
2 beskeder
alexandre
Hej Jeg har en fransk bulldog. Jeg valgte størrelse M. Mit problem er, at min hund bliver ophidset og derfor begynder at gø (hvilket den næsten aldrig gør), fordi den ikke kan bide i den.
Béatrice
3 beskeder
béatrice
Jeg kan ikke informere dig, jeg købte den største, men det var til en lille løvinde på 7 måneder.. Hun elskede den faktisk!
laurent
1 beskeder
laurent
Hej, jeg tror ikke, størrelsen betyder så meget, da de er meget holdbare. Jeg har skotske terriere, inklusiv en meget destruktiv én, og det er den eneste bold, der har holdt til det. Men det er langt fra hendes favorit, da den er meget hård. Hun foretrækker basketballs, som, hvis de er korrekt oppustet, kan holde lidt. Bolden er hovedsageligt til udendørs leg, da den er meget støjende indenfor. Hvis du er interesseret, jeg har bestilt en Jolly Pets fodbold på 20,3 cm, og anmeldelserne er fremragende, selv for destruktive hunde.
Venlig hilsen
MARIANNE
1 beskeder
marianne
Jeg tog den største størrelse til en amerikansk bulldog, bolden er meget stiv, ingen chance for, at hunden bider i den og flækker den, den store størrelse er godt tilpasset store hunde, bolden ruller meget godt på alle underlag, så jeg anbefaler at foretrække lukkede områder, ellers kan den tage dig meget, meget langt væk!
Karine
1 beskeder
karine
Jeg valgte den, der passer til størrelsen af min Malinois, men desværre leger han ikke med den, da der ingen greb er... for stiv...den ligger i et hjørne...skuffet
josiane
1 beskeder
josiane
Jeg tog det største for min schæferhund, den vil ikke kunne bide det, det kræver bare plads, for det ruller. Jeg er glad for dette legetøj.
Henri
3 beskeder
henri
Præcis som min schæferhund malinois: bolden interesserer hende ikke, fordi den er uopnåelig, og hun foretrækker tomme benzinbidoner eller mineralvandsflasker, der knager under tænderne (og som er gratis).
Alexia
6 beskeder
alexia
Min tyske hyrdehund er også frustreret over ikke at kunne fange den. Hvis jeg ikke leger med hende, mister hun interessen. Og da mit terræn er skrånende, er det ikke praktisk; jeg er nødt til at gå ud og finde et stort åbent område at lege i... En smule skuffet over resultatet.
Alexia
6 beskeder
alexia
Og desuden bjæffer hun enormt meget ved bolden, hvilket er en anden grund til ikke at kunne lege overalt :'-(
Sylvie
1 beskeder
sylvie
Hej, det er min anden bold på 20 cm til en australsk hyrdehund på 22 kg
Marine
1 beskeder
marine
Hej, hvilken størrelse skal man vælge til en australsk hyrdehund af mellemstor størrelse? Tak
Mickael
1 beskeder
mickael
Hej alle sammen, personligt har jeg en 15 cm og en 20 cm, jeg anbefaler 15, da jeg har en schæferhund
GHISLAINE
1 beskeder
ghislaine
Hej Marine B Jeg vil anbefale den 15. eller 20. Min hund er en krydsning af schæferhund, hun er af mellemstørrelse på 26 kg, jeg tog den på 15 cm til hende. Under alle omstændigheder kan jeg fortælle dig, at det er virkelig holdbart, og min hund elsker det. Jeg håber, jeg har hjulpet dig Ghislaine SAMPAIO
FABIENNE
1 beskeder
fabienne
Hej, jeg har taget en 25 cm til en Belgisk malinois. Han har det sjovt med den!! Med venlig hilsen.
rebecca
1 beskeder
rebecca
God aften. Jeg har lige modtaget min til en 8 måneder gammel australsk hyrde, der burde veje omkring 22 kg ... 15 cm er tilstrækkeligt, og han tog den lynhurtigt til sig. Det er virkelig sjovt for os og udmattende for ham at forsøge at fange den.
Xavier
2 beskeder
xavier
Hej, jeg har en 4 måneder gammel Australian Shepherd, hun leger meget godt med den mindste af de 4. Med venlig hilsen Xavier
alexandra
1 beskeder
alexandra
Det anbefales at vælge den korrekte størrelse baseret på din beaucerons forventede voksenstørrelse og vægt. For en beauceron, der typisk er en stor hund, bør du overveje at vælge udstyr som f.eks. seler og halsbånd, der passer til store hunderacer. Det er vigtigt, at tilbehøret ikke er for stramt og giver fri bevægelighed og komfort for hunden.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler, at du vælger den største størrelse. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Sabrina
1 beskeder
sabrina
Hej, jeg vil gerne vide, hvad den mest passende størrelse ville være for en amerikansk staffordshire? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er nødvendigt at vælge en bold diameter, der er tilstrækkelig stor, således at hunden ikke kan tage den i munden. For din hund synes den største diameter at være passende. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
Yannick
1 beskeder
yannick
Hej, hvilken diameter skal bolden have til en Jack Russell Terrier? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, 15 cm eller 20 cm, det afhænger af størrelsen på din Jack. Han skal ikke kunne nå eller bære det. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Kevin
1 beskeder
kevin
Hej, hvad størrelse vil du anbefale til en malinois? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler modellen Boomer Ball Diameter 20cm reference 59022 Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Anthony
1 beskeder
anthony
Vi tog 20 cm-versionen til vores Malinois. I betragtning af deres energiske karakter er problemet med denne bold, at den gør dem ophidsede og får dem til at gø. Bolden er lavet af hård plastik, så hunden ikke kan fange den. Vælg i stedet en Kong Jumbler Ball i XL; med denne kan de i det mindste gribe den, og man kan lege med dem ved at trække i håndtagene. Jeg har to i haven, der er 2 år gamle og stadig er i god stand.
Henri
3 beskeder
henri
Min malinois tæver ignorerer det fuldstændigt. Uinteressant da det er uhåndgribeligt.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre