Spørgsmål, produktdiskussioner Mellemstor eller stor parakitter Zolia Youyou bur - H 204 cm
59 svar
1 beskeder
béatrice
Hej, vi har købt dette bur, og han har svært ved at klatre eller gå ned ad stigerne, han bliver ovenpå. Har du nogen idé til tilpasning?
1 beskeder
laurette
Hej, er dette bur egnet til et par nymfeparakitter, eller hvilket bur vil du anbefale? Tak
28 beskeder
alain
Hej, ja, det er muligt
1 beskeder
enzo
Hej, jeg ville gerne vide, om dette bur er egnet til 2 ringparakitter? Hvis ikke, hvilket bur ville så være bedst?
11381 beskeder
zoomalia
"Hej, Dette bur er egnet til en halsbåndsparakit. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet"
28 beskeder
alain
JA
28 beskeder
alain
Ja, det er muligt

1 beskeder
severine
God aften eksisterer jeres papegøjebure i hvid eller lyse farver tak?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er kun tilgængelig i sort. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
28 beskeder
alain
Non, det er en skam, det ville have været lidt sjovere ....
4 beskeder
françoise
Hej,Passer dette bur til en stor Alexandre?Tak for dit svar.Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er egnet til din Grand Alexandre. Med venlig hilsen, Holdet fra Zoomalia
28 beskeder
alain
ja
2 beskeder
loïc
Hej, denne bur kunne være egnet til farvestrålende undulater.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er egnet til store parakitter. Afstanden mellem tremmerne er 1,6 cm, så du skal sikre dig, at det er tilstrækkeligt for malede parakitter, da de nærmer sig mere en mellemstor parakit. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
28 beskeder
alain
Hej, afstanden mellem to tremmer er 2 cm
1 beskeder
eddy
Hej, er der en mulighed for at fastgøre et fuglebad til dette bur fra tid til anden? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, der er ikke planlagt nogen dør til tilføjelsen af et udendørs badekar. Du kan placere et badekar i bunden af buret. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
28 beskeder
alain
Hej, du kan købe et badekar med kroge til at fastgøre til tremmerne med eventuelt en sikkerhedskarabinhage

2 beskeder
sylvie
Hej, jeg ville gerne vide, om denne bur ville være passende for en Gråpapegøje EAM. TAK
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur vil være passende til en Grå Jaco, forudsat at din papegøje har mulighed for dagligt at komme ud for at nyde den udendørs siddepind. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
28 beskeder
alain
Ja, men det vil være nødvendigt at tage den ud regelmæssigt, da buret ikke er særlig stort.

1 beskeder
josselyn
Hej, er youyou-buret egnet til en regnbue-lorikeet? Med venlig hilsen hr. Guilbert
28 beskeder
alain
Ja
1 beskeder
clement
Hej, ville buret være godt for en stor aleksander. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, På grund af den lange hale på denne store parakit kan størrelsen på Youyou-buret vise sig at være utilstrækkelig. Vi foreslår derfor, at du vælger en større model. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
28 beskeder
alain
Buret er ikke særlig stort
1 beskeder
audrey
hej passer dette bur til en afrikansk grå papegøje tak for dine svar med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge dette bur til en gråpapegøje specielt hvis den har mulighed for at komme ud og bruge den udvendige siddepind. For en fugl der aldrig eller sjældent kommer ud, anbefaler vi et mere rummeligt bur. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet
28 beskeder
alain
Ja, men det er nødvendigt at tage den ud regelmæssigt, da buret ikke er særlig stort.
3 beskeder
hermine
Hej Cage YOUYOU er markeret til 143 euro lige nu på salg, men jeg kan ikke bestille til denne pris på 143 euro. Kan jeg bestille to til prisen af 143 euro? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Youyou-buret, der blev solgt for 143,95 €, er desværre ikke længere tilgængeligt. Det var en istandsat vare. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
aurélie
Hej, jeg prøver at bestille en papegøjebur, men det siger mig, at der ikke er nogen transportør til dette produkt :-( er det fordi jeg er fra Belgien?
3 beskeder
cedric
Hej, leverer I dette produkt til Belgien, og er dette produkt egnet til en kakariki?
3 beskeder
cedric
er det et godt bur til en kakariki ?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette bur kan passe til din fugl. Sørg venligst for at tjekke størrelsen på din fugl, da tremmerne er 1,8 cm fra hinanden. Vi takker dig for din tillid. Med venlig hilsen. Zoomalia-teamet. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
28 beskeder
alain
Hej, stængerne er præcist 2 cm fra hinanden

2 beskeder
lysiane
tak for dit svar, jeg vil bestille en!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Tak for din besked. Vi står til rådighed for eventuelle andre spørgsmål. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

2 beskeder
lysiane
Buret skal samles, hvordan ankommer den? Flad pakke eller bare montere toppen oven på bunden tak, hvis du kan oplyse mig!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi bekræfter, at det drejer sig om et gør-det-selv produkt. Pakken er faktisk "flad", og gitterne skal samles. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
28 beskeder
alain
En stor flad kasse
1 beskeder
ines
Hej, jeg vil gerne købe dette bur til mit par calopsite parakitter. Ville det passe dem, selvom den største del af stængerne er lodret? Tak skal du have.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler ikke dette bur til dine undulater. Venlig hilsen, Zoomalia-holdet
28 beskeder
alain
Hej, ja, det er muligt for denne art af parakitter
1 beskeder
timothe
Hej, jeg vil gerne vide, om denne bur er egnet til en jandaya conure (E.A.M) Tak Med venlig hilsen