Spørgsmål, produktdiskussioner Bur til papegøje ZOLIA LORI

95% kunder

anbefaler dette produkt

27 svar
Pierre
1 beskeder
pierre
Hej, Min papegøje har beskadiget det store indendørs siddepind. Er det muligt at købe en ny? Med venlig hilsen,
Sandrine
1 beskeder
sandrine
Godaften, jeg har set, at afstanden er 2,2. Er denne bur egnet til 2 caïques papegøjer? Tak for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur anbefales til mellemstore til store papegøjer, afstanden mellem stængerne vil ikke være egnet til små papegøjer. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
audrey
1 beskeder
audrey
Hej, den er faktisk 57,1 dyb inklusive alt, tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, De ydre dimensioner er 114 x 57.1 x h166.4 cm. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
Maëva
1 beskeder
maëva
Hej, Ville dette bur være passende for et par pyrrhura molinae? Tak for dit svar, Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Afstanden mellem stængerne er 2,2 mm, det vil være for stort for disse fugle. Med venlig hilsen, Zoomalia Team
laure
1 beskeder
laure
Hej, jeg vil gerne vide, om det er muligt at montere buret omvendt, altså med "tårnet" til venstre og den lave del med den udvendige siddepind til højre. Tak for dit svar. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er desværre ikke muligt at ændre. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
HUGO
2 beskeder
hugo
Hej,Da jeg ikke kan finde et bur, der virkelig er egnet til deguer, ville jeg gerne vide, om dette kunne passe. Jeg er bange for, at afstanden mellem stængerne er for stor.Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er ikke egnet til degus, da afstanden mellem stængerne er for stor. Vi anbefaler denne slags bur, som vil være mere egnet. Afstanden mellem stængerne er 95 mm. https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-indoor-mini-loft-bleue-grise-p-31180.html https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-pour-rat-et-furet-zeno-3-empire-p-30713.html Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Anthony
1 beskeder
anthony
Hej, passer dette bur til en Kakariki? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det kan passe, men vær opmærksom på afstanden mellem sprosserne, som er bredere end på et bur til store parakitter: den er 2,2 cm. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
claire
1 beskeder
claire
Hej, er buret solgt udstyret? Med siddepinde og skål til stede på billederne?
Bastien
3 beskeder
bastien
Hej passer dette bur til et par Amazon papegøjer med blå pande? Hvis ikke, kan du så foreslå en passende burmodel til disse fugle? Tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Gitteret Lori er egnet til amazoner med blå pande. Hvis du giver dem adgang til legepladsen, er det muligt at placere et par derinde. Hvis dine papegøjer dog ikke kommer ud, er det nødvendigt at skifte til et større bur. Venlig hilsen Zoomalia-teamet
Marie
2 beskeder
marie
hej, kan buret indrettes til chinchillaer?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, du kan, hvis du ønsker det, indrette dette bur til dine chinchillaer. Man skal dog tage i betragtning, at LORI-buret er designet og tænkt til at huse en papegøje. For eksempel er den nederste skuffe lavet af et gitter, der vil efterlade et hul, hvis du fjerner den. Vi informerer dig også om, at vi ikke kan garantere dette produkts ydeevne under andre anvendelsesbetingelser end dem, der oprindeligt var tiltænkt. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
Klaus
1 beskeder
klaus
Hej, Vilket bur vil passe til en Ara Ararauna? Tak
michael
1 beskeder
michael
Hej, Er denne type bur let at skille ad og har dimensioner, der tillader transport af de adskilte dele i en bil? Med venlige hilsener.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Goddag, Dette bur kan monteres nemt, da de forskellige elementer er skruet fast. Men det er stadig et bur af betydelig størrelse, og den største del måler 166 x 114 cm. Det afhænger derfor af bilens størrelse. Med venlig hilsen, Alexandra fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre