Spørgsmål, produktdiskussioner Bur til kanin og marsvin - 120cm - Zolia Mamba

98% kunder

anbefaler dette produkt

24 svar
Kelly
2 beskeder
kelly
Er den her bur god til den rette udvikling af en angora hamster? Og er den især egnet til en hamster? Jeg ønsker at tale om tremmerne.
Angelina
3 beskeder
angelina
Hej, findes der en skillevæg til Zolia Mamba buret på 120 cm, tak? Jeg har brug for at adskille mine to hunmarsvin i en nødsituation, så jeg ser frem til jeres svar.
Fabrice
2 beskeder
fabrice
Hej, der er ingen adskillelse
stéphanie
3 beskeder
stéphanie
Hej, har nogen haft problemer med deres ordre, fordi jeg modtog mit bur i morges, og det er ikke komplet, jeg mangler en side af buret (et gitter) og enden af drikkeflasken. Efter et opkald til kundeservice, siger de, at jeg skal indsende en reklamation med et billede, og de vil behandle min reklamation. Jeg bad om hurtig forsendelse af gitteret, men har ikke fået svar, og i mellemtiden har jeg ingen sikkerhed for min kanin. Jeg er skuffet, fordi jeg får min kanin i eftermiddag, og der mangler en del, og lad os ikke tale om leveringen, som tog 16 dage i stedet for en uge.
Lou
2 beskeder
lou
Hej Stéphanie. Jeg har også problemer med min bur, som tilsyneladende ikke er komplet, så jeg kan heller ikke samle det ... jeg har bestilt 2, og jeg mangler en gitter og en drikkeflaske ... er også skuffet, fordi jeg skal byde min kanin velkommen i morgen ... jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre ...
stéphanie
3 beskeder
stéphanie
jeg har derfor sat et stykke tape på en kasse i mellemtiden. men jeg vil ikke bestille fra denne side igen.
stéphanie
3 beskeder
stéphanie
hej, nej, undskyld, jeg fik ikke manualen, det var min søn, der satte den op, fordi han allerede har dette bur
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Kære Stéphanie, Du har åbnet en klage, og du har gjort det rigtige. For denne type behandling vil du modtage en tilbagemelding inden for maksimalt 48/72 timer. Hvis denne frist overskrides, opfordrer jeg dig til at kontakte din rådgiver igen. Jeg takker dig for din tålmodighed og undskylder for ulejligheden. Med venlig hilsen Amandine fra Zoomalia
Fabrice
2 beskeder
fabrice
Hej, vi manglede også en rist på siden, og efter at have kontaktet kundeservice blev den sendt til os uden ekstra omkostninger
Odile
1 beskeder
odile
Den er virkelig rummelig. Hvis de er vant til at bo sammen, burde det ikke være et problem
Athéna
1 beskeder
athéna
Bonjour,J'ai acheté début décembre 2021, la cage 120cm - Zolia Mamba pour mon lapin.Je voudrais la monter sur un support à roulettes mais je ne sais lequel choisir.Avez-vous un modèle compatible ?Merci
Françoise
1 beskeder
françoise
Hello, I bought this cage and placed it on a low table with wheels. If you would like a photo, please leave me your phone number. Regards
Marjorie
1 beskeder
marjorie
God aften. Jeg er også på udkig efter en måde at undgå at placere buret på jorden. Hvis I har nogle idéer eller foreslag til møbler, er jeg interesseret. Med venlig hilsen 06.71.97.43.37
PASCALE
3 beskeder
pascale
Mamba 120-buret er helt kompatibel med støtte på hjul til bure fra Ferplast. I dette tilfælde skal du bruge ref. 17287.
Muguette
1 beskeder
muguette
Hej, jeg købte denne bur for 1 år siden, og der er faktisk en skydedør på siden. Forvent en bro, så dyrene kan passere. Der er også en åbning på toppen! Meget stort bur af god kvalitet
christelle
1 beskeder
christelle
Hej Jeg købte dette bur for en måned siden, og på mit er der ingen åbninger på siderne, kun de to åbninger på toppen af buret. Venlig hilsen

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre