Spørgsmål, produktdiskussioner Vitamin C-tabletter til marsvin

93% kunder

anbefaler dette produkt

15 svar
Marie-Hélène
1 beskeder
marie-hélène
Hej, jeg har ventet i flere uger på genopfyldning. Hvornår får I det igen på lager? Kan I bestille store mængder, for jeg ser ikke ud til at være den eneste, der har brug for det! Tak skal I have,
Zoomalia
566 beskeder
zoomalia
Hej, Efter kontrol skulle vi modtage denne artikel i slutningen af ​​denne uge eller begyndelsen af ​​næste uge. Derudover er en alarmindstilling til din rådighed: du skal blot klikke på kuverten "Giv mig besked, når den er tilbage på lager" placeret ved siden af ​​"Tilgængelighed" og indtaste din e-mailadresse. Tak for din forståelse. Med venlig hilsen, Aurore fra Zoomalia
Marie
3 beskeder
marie
Hej, hvornår bliver dette produkt tilgængeligt på jeres hjemmeside igen? Det har været udsolgt i et stykke tid nu, mens det er tilgængeligt på nogle andre hjemmesider? Tak
Sheryl
1 beskeder
sheryl
Hej,Jeg vil gerne skifte til vitaminer i tabletform, men jeg har et lille problem.Min marsvin er diabetiker og må derfor ikke indtage visse fødevarer som sukker, frugt, visse grøntsager og calcium.Jeg vil gerne vide, om der findes disse i tabletterne. Og jeg vil også gerne vide, hvilken aroma der bruges?Tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse tabletter indeholder saccharose og glucose. Vi anbefaler at kontakte din dyrlæge for at vælge et passende tilskud til dit kæledyr. Venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
amandine
1 beskeder
amandine
Hej, hvornår vil vi kunne anbefale dette produkt?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Dette produkt er i øjeblikket ved at blive genopfyldt hos vores leverandør og vil være tilgængeligt i løbet af næste uge. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
emmanuel
2 beskeder
emmanuel
Hej, på produktbilledet er det angivet 100 tabletter, og din beskrivelse angiver 50 tabletter. Hvor mange tabletter er der i en æske? Tak.
emmanuel
2 beskeder
emmanuel
Hej, hvad er sammensætningen af vitamin C-tabletterne? Beskrivelsen er ikke fuldstændig. Tak.
Valérie
1 beskeder
valérie
Hej, hvis vi giver ham en tablet om dagen, er det så ikke længere nødvendigt at tilsætte flydende C-vitamin i hans vand? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan stoppe med at tilsætte C-vitamin i vandet. Venlig hilsen, Zoomalias Team

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre