Spørgsmål, produktdiskussioner Kanin- og marsvinebur - 100 cm - Caesar 3 dobbel
28 svar
7 beskeder
alicia
Hej, Kan vi lukke den del, hvor der er forsynet med foderstativet med buret? Da jeg har en indvendig foderstativ. Tak på forhånd for dit svar.
1 beskeder
melanie
Hej, er det muligt at lukke hullet, hvor trappen er, for virkelig at adskille de to bure, eller findes der dobbeltbure, som ikke giver adgang til det andet?
1 beskeder
oceane
Hej, jeg er på udkig efter et hus til mine kaniner som det, der var i buret. Det skal kunne hænges op. Kan du hjælpe mig? Hav en god dag
1 beskeder
myriam
Absolut !! Det er virkelig meget rummeligt
2 beskeder
cassandre
Hej, Jeg har haft denne bur, som jeg købte hos jer for omkring 10 måneder siden, og jeg ville gerne vide, om det er muligt at købe trappen separat, tak.
1 beskeder
mélissa
Hej, egner denne bur sig til to dværgkaniner? Tak.
1 beskeder
alexandre
Hej,Jeg vil gerne vide, om det er muligt kun at købe en del af dette bur, da jeg allerede har 100 cm Zolia CAESAR-buret (se https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-a-lapin-cochon-d-inde-100cm-zolia-caesar-p-31325.html). Eller da der er et hul i gulvet/loftet, skal man købe det hele på en gang?På forhånd tak.Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er ikke tilgængelig som et kit, det er ikke muligt at købe kun en del af den. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
virginie
Hej, jeg er skuffet over sidens funktionalitet, under den artikel, jeg valgte, blev der tilbudt betaling i tre rater, men på tidspunktet for min bestilling blev denne betalingsmulighed aldrig tilbudt, hvilket jeg gerne ville have gjort. Ville det være muligt at ændre dette?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For spørgsmål eller problemer vedrørende en ordre, kan du kontakte vores kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra 10:30 til 12:30 og fra 14:30 til 17:30). En konsulent vil hjælpe dig med at gennemføre din ordre. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
benoit
Hej, kan du have 3 marsvin i dette bur tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur passer til 3 marsvin. Med venlig hilsen, Zoomalia team
1 beskeder
elodie
Hej, er buret stort nok til 2 marsvin?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Takket være sin etage kan denne bur nemt rumme to marsvin, der vil have al den plads, de har brug for for at føle sig godt tilpas. Med venlig hilsen, Zoomalia team
1 beskeder
marine
Hej, Ville det være muligt at få det samme bur, men med en længde på 120 cm? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Caesar-burene fås i to størrelser: 80cm og 100cm, der er ingen størrelse 120cm. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
1 beskeder
lara
Er buret faktisk beige? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Bac'en er grå beige. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
eva
hej, hvornår vil buret være tilgængeligt? tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur kan bestilles på forespørgsel, du skal bestille det, for at vi kan modtage det. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
françoise
Hello, I would like to know if the two levels of the cage can be separated in order to clean it more easily. Thank you F. Hotel
1 beskeder
stephanie
Hej, er der en lem for at kunne blokere adgangen til den øverste bur? Jeg vil gerne lave to separate bure. Mange tak på forhånd for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, der er ingen luge på den øverste bakke. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet