Spørgsmål, produktdiskussioner Bur til gnavere - H137cm - Zolia Keiko
14 svar
1 beskeder
lola
Hej, jeg har købt dette bur til mine deguer, og de er begyndt at gnave i platformene og trapperne lavet af plastik... findes der reservedele til at erstatte dem? Tak på forhånd for svaret
2 beskeder
eglantine
Ja lidt dyrt
1 beskeder
julie
Vi har erstattet ramperne med træstammer, som vi har formet til trapper, og vi har lagt tykke hampetæpper på platformene og på risten på første sal. Dette begrænser de uønskede gnavninger fra vores ørkenrotter.
1 beskeder
candice
Hej, jeg kan se, at buret er nedsat (135 i stedet for 169), men når jeg klikker for at bestille, står der 169, og jeg forstår det ikke
1 beskeder
eléonore
Hej, er det muligt at undlade at sætte det vandrette gitter, der deler buret i to, ved monteringen?
1 beskeder
marie-cécile
Hej ja du er forpligtet til at sætte den der er en lille luge som giver mulighed for at åbne eller lukke for at adskille 2 dyr
1 beskeder
elodie
Ja, men det giver dig en etage mere, og der er en åbning i midten med en dør, som du kan sætte i og tage af
1 beskeder
lea
Hej, Vil buret blive sat til salg igen?Tak, med venlig hilsen
1 beskeder
nathalie
Buret er slet ikke godt...dårlig kvalitet...Jeg havde købt et andet på dette site nogle måneder tidligere til mine ilder, og det var 10 gange bedre: finish, robusthed, æstetik...