Spørgsmål, produktdiskussioner
1 svar
1 beskeder
frédérique
Hej, vil I give en pris for en stor ordre af Casa Felice hundehuse i begge størrelser? Dette vil være til at udstyre bokse på et internat. Tak for jeres svar.
576 beskeder
zoomalia
Kære fru,
Jeg har bemærket Deres forespørgsel, men jeg kan desværre ikke opfylde den. Vi tilbyder nemlig ikke specielle priser for bestillinger af flere varer. Dog har vores hjemmeside en særlig tilbud til professionelle og foreninger. Ved tilmelding kan De vælge mellem 10% rabat på hele Zoomalias katalog (undtagen grå mærker) eller 20% rabat på Zoomalias eksklusive mærker. Dette valg vil gælde for alle Deres fremtidige bestillinger.
Ved tilmeldingen som professionel eller forening skal De også bekræfte en leveringsadresse, som vil være den samme for alle fremtidige leverancer.
For at benytte tilbuddet skal De udfylde formularen og medbringe følgende dokumenter:
- Det fulde navn på Deres virksomhed/forening
- Deres SIREN- eller RNA-nummer
- Kbis-uddrag
- https://www.zoomalia.com/inscription/pros/
Jeg står til rådighed for yderligere informationer.
Med venlig hilsen,
Anaïs fra Zoomalia
Siden 2010 har vi gjort mere end 700.000 dyr og ejere glade
Jeg har bemærket Deres forespørgsel, men jeg kan desværre ikke opfylde den. Vi tilbyder nemlig ikke specielle priser for bestillinger af flere varer. Dog har vores hjemmeside en særlig tilbud til professionelle og foreninger. Ved tilmelding kan De vælge mellem 10% rabat på hele Zoomalias katalog (undtagen grå mærker) eller 20% rabat på Zoomalias eksklusive mærker. Dette valg vil gælde for alle Deres fremtidige bestillinger.
Ved tilmeldingen som professionel eller forening skal De også bekræfte en leveringsadresse, som vil være den samme for alle fremtidige leverancer.
For at benytte tilbuddet skal De udfylde formularen og medbringe følgende dokumenter:
- Det fulde navn på Deres virksomhed/forening
- Deres SIREN- eller RNA-nummer
- Kbis-uddrag
- https://www.zoomalia.com/inscription/pros/
Jeg står til rådighed for yderligere informationer.
Med venlig hilsen,
Anaïs fra Zoomalia
Siden 2010 har vi gjort mere end 700.000 dyr og ejere glade