Spørgsmål, produktdiskussioner Sæt af skinner til hund Zolia Orthopedic behagelig i neopren

12 svar
Sebastien
1 beskeder
sebastien
Hej, ifølge størrelsestabellen ville M passe til min labrador, men ifølge kommentarerne er dette produkt lille i størrelsen. Er der nogen, der har købt dette produkt til en labrador på 35 kg? Hvis ja, hvilken størrelse? Tak for jeres svar
isabelle
1 beskeder
isabelle
Jeg tog denne skinne til min Labrador-størrelse hund, som har gigt i et forben. Størrelsen M er lidt lille, det er lidt stramt. Til gengæld lindrer det godt. Jeg anbefaler en størrelse L, da man kan justere det med velcrobåndene.
Lucile
2 beskeder
lucile
Hej, jeg overvejer at købe det til min hund, da hun har haft en knæluxation i nogle år nu. Jeg vil gerne lindre hende, da kulden ikke hjælper. Ville dette båndager være egnet?
Sylvie
1 beskeder
sylvie
Patellaen er for høj, ingen skinne kan bruges. Jeg havde det samme problem med min hund, jeg svarer dig på baggrund af forklaringerne fra min dyrlæge.
vacherand
1 beskeder
vacherand
Jeg vil anbefale at bruge osteopati for hunde til en luksation. Det er meget effektivt, og mange problemer kan løses på en enkelt session! Min 12-årige hund, som har meget slidgigt og en luksation i knæet, får to behandlinger om året og føler sig meget bedre i flere måneder bagefter. En session på en time koster cirka 75€.
Marie
3 beskeder
marie
Hej, min hun har svær gigt i sin højre foralbue, og også hendes pote er deformeret (meget skæv). Tror du, at en skinne kunne lindre hendes smerte og gøre det muligt for hende at gå længere ture? Og er den fleksibel nok til, at hun kan bære den? Det er en 3-årig schæferhund, og hun har selvfølgelig brug for at få brændt noget energi af, så jeg leder efter løsninger for bedst muligt at imødekomme hendes behov. Tak på forhånd for dit svar! (Jeg har ikke kunne stille mit spørgsmål, så jeg prøver her, undskyld..)
laurent
1 beskeder
laurent
Min hund har haltet på det forreste ben siden jeg gav den skinnen på, og nu går den fint. Jeg anbefaler denne skinne.
Marie
3 beskeder
marie
Hej, Min hund lider af alvorlig slidgigt i højre foralbue, og hendes pote er også deformeret (meget skæv). Tror du for det første, at en skinne kunne lindre hende og give hende mulighed for at gå længere ture? For det andet, er den fleksibel nok til, at hun kan bære den? Hun er en tre år gammel schæferhund og har selvfølgelig brug for at få motion, så jeg leder efter løsninger for bedst muligt at imødekomme hendes behov.. Tak på forhånd for dit svar! (Jeg kan ikke finde ud af at stille mit spørgsmål, så jeg prøver her, undskyld..)
Julie
3 beskeder
julie
Hej, jeg håber at være det rigtige sted denne gang ... Kan produktet bruges i vandet, og hvis jeg er væk i flere timer, kan jeg så give det til ham for at undgå, at han kompenserer for meget med det andet ben, fordi min osteopat har sagt, at han allerede kompenserer en del med det andet ben. Røntgenbilleder er selvfølgelig planlagt, og en naturlig behandling vil også blive sat i værk! Venlig hilsen
Lisa
40 beskeder
lisa
Hej, denne bandage kan placeres i vand uden nogen problemer, det er bare vigtigt at justere den korrekt før badning, og skylle og tørre den ordentligt efter. Du kan også lade denne bandage blive på din hund, selv uden opsyn. Håber dette svarer på alle dine spørgsmål, Lisa fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre