Spørgsmål, produktdiskussioner
6 svar
1 beskeder
anais
Hej, er det egnet til en hegn på maksimalt 25 meter? Hvis ikke, hvor mange meter kan det så dække? Tak.
2 beskeder
remi
Hej, er denne elektrificator velegnet til kaniner? Jeg takker dig.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder denne elektrificator til en kanin, da disse produkter er for kraftige til kaniner. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
5 beskeder
glenn
Hej, jeg vil gerne vide, om styrken af "smerten" følt er ikke for stærk eller ond for hunde (bulldogs)! Selv på en kort afstand af fil (ca. 100m), og hvis nabolagets katte rører ved det, er det for kraftigt! Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt kan bruges på hunde. De vil faktisk føle et lille stød, men det er harmløst for dyret. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
patrick
Hej, Jeg ønsker at købe to unge dværggeder. Jeg vil gerne vide, om denne elektrifikator vil passe til fårenettet Titan net 105 cm. Jeg overvejer længden af indhegningen til at være mellem 50 og 150 m. Jeg ville også gerne vide, om maskerne i Titan-nettet ikke er for store, så gederne ikke kan få deres hoveder igennem og sidde fast. Sidste spørgsmål, jeg har også høns og vil gerne vide, om de kan strejfe rundt i indhegningen uden fare. På forhånd tak for dit svar. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge denne elektrificerer til følgende net: https://www.zoomalia.com/dk/dyrehandel/net-får-minus-plus-p-8927.html Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia