Spørgsmål, produktdiskussioner CROCORICO Kornfri mousse til kat 100% Fransk

25 svar
Anne
1 beskeder
anne
Hej, Jeg vil gerne vide, om I vil genopfylde lageret af voksen kattemad, da jeg ikke kan finde nogen af de 2 opskrifter. Tak. Med venlig hilsen
LIDVINE
1 beskeder
lidvine
Hej, jeg kontaktede netop kundeservice, som fortalte mig, at leverandøren endeligt havde stoppet denne reference. Så jeg vil prøve "petite balade" vådfoder, som er fremstillet i Frankrig med gode ingredienser og er tilgængelig på hjemmesiden. Følg med...
Koryne
1 beskeder
koryne
Jeg håber, at disse tærter vil komme tilbage, hvis flere mennesker ønsker dem, for mine katte kan godt lide dem.
Hughes
1 beskeder
hughes
Min elsker det også_
catherine
2 beskeder
catherine
Jeg har givet mine 3 katte, 2 hanner og en hun, den lille ikke så meget, fordi hun er sart.
Maryse
1 beskeder
maryse
Min kat kunne slet ikke lide det
Barbara
1 beskeder
barbara
Mine heller ikke. Ingen succes
Jeanne
1 beskeder
jeanne
Personligt elskede min kat (steriliseret han) det
Sandrine
1 beskeder
sandrine
Hej, jeg vil gerne vide, om vi som forening kunne få nogle priser. Tak.
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hejsa, ja, faktisk tilbyder vi fordelagtige priser til foreninger og professionelle. For at finde ud af, hvordan du skal gå frem, inviterer jeg dig til at kontakte vores kundeservice :) Hav en dejlig dag, Med venlig hilsen, Aurore fra Zoomalia
Patricia
1 beskeder
patricia
Jeg troede, at jeg ville glæde Hemy, min 12-årige kat, ved at tilbyde hende denne mousse, men desværre ville hun ikke have den. (Mine hunde elskede det.
Nadia
1 beskeder
nadia
Hej, jeg vil gerne vide, om det er en blanding eller ej i partierne, fordi jeg forsøgte at bestille 6 kyllinger og 6 ænder, og det satte det hele på samme linje. Tak.
alexandra
2 beskeder
alexandra
Jeg har lige bestilt dem, og for mig er det 6 kasser med samme smag i en pakke.
Aurélie
4 beskeder
aurélie
Hej, jeg har kun opdaget dette mærke via jeres magasin, som jeg modtog sammen med min sidste bestilling i denne uge.Jeg ser frem til at lade min kat prøve denne nye franske paté.Men lige nu er der ikke så mange smagsvarianter. Min kat kan især lide tun. Vil I overveje at tilbyde flere smagsvarianter senere?Tak!Aurélie
isabelle
1 beskeder
isabelle
Hej, kan vi give til steriliseret kat? Tak
Carla
2 beskeder
carla
Hej Jeg giver det til mine to steriliserede katte uden problemer
laetitia
1 beskeder
laetitia
Hej, jeg giver også min steriliserede kat og ingen problemer. God dag
CORINNE
1 beskeder
corinne
Jeg giver det til mine seks steriliserede gamle katte uden problemer.
Nadine
1 beskeder
nadine
Hej, 8 steriliserede katte fra 6 til 17 år... de spiser det uden problemer og sætter stor pris på det, især mine 2 ældste uden tænder!! :-)
CECILE
1 beskeder
cecile
Hej, Hvad betyder forkortelsen "vsm" på ingredienslisten? Ingredienser: Ande- og kyllingehjerte: kylling 40% (hjerte og lever, krås, vsm), and 15% (vsm), kalkun 15% (kød), mineraler. Hvad er køddets oprindelse? Har det HFC-mærket (egnet til menneskeføde)?
FRANCOIS
1 beskeder
francois
Mekanisk adskilt kød (VSM) bruges til at udvinde det, der kan reddes fra slagtekroppe, det vil sige det, der er tilbage, når man har fjernet det "ædle" kød. Dette kan ses i askesatsen, som er en smule for høj (den bør ikke overstige 2 til måske 3 % som maks.), så det er fremstillet af rester. Der findes noget, der er meget værre, men der er også meget, der er bedre, i premium fødevarer.
YASMINA
13 beskeder
yasmina
Hej, jeg ville gerne kende fosfor- og kulhydratsindholdet, som er to vigtige elementer, men som ikke er angivet i din beskrivelse.
PASCALE
1 beskeder
pascale
Hej, der er svaret i de andre kommentarer, så jeg vil give det videre til dig: Fosfor: 1,02% Calcium: 0,23% Kulhydrater: 3,00%.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre