Debiteret uden faktura, uden levering, uden klage

Intet svar
Christian
1 beskeder
christian
Jeg købte via en konto med en anden e-mailadresse en transporttaske til kat, som skulle være leveret den 7. marts. Jeg modtager ingen e-mails ved passwordgenoprettelse, så jeg kan ikke få adgang til den anden konto. Jeg har ikke modtaget nogen faktura, ingen forsendelsesbekræftelse, og selvfølgelig ingen taske. Dog er min bankkonto blevet debiteret med 40 euro. INGEN af jeres "kontakt" muligheder giver et nummer eller en e-mailadresse at kontakte, hvilket er en utålelig brud på DMA. Jeg vil have et hurtigt svar. Hvor er min taske? Hvor er min faktura? Og tro mig, jeg vil kræve refusion for forsendelsesomkostningerne.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre