Spørgsmål, produktdiskussioner Diffuseur Feliway Classic

70% kunder

anbefaler dette produkt

7 svar
Sandrine
1 beskeder
sandrine
HejMin kat miaver, så snart den er alene. Kan diffuseren være en løsning for at stoppe dens miaven? Tak
Evelyne
1 beskeder
evelyne
Hej, ja, diffusoren beroliger virkelig min kat på 15 år! Og jeg ved, at det virkelig er diffusorens effekt (fordi hun også tager beroligende kapsler Zylkène, som forhindrer urinering), da hun begynder at miave mere igen, er det for mig et tegn på, at diffusoren er tom og skal genopfyldes ;) .
Thibauld
1 beskeder
thibauld
Hej, for mig er diffuseren ikke effektiv på min kat. For at berolige min kat, når den er stresset, gav dyrlægen mig godbidder med valerian, mener jeg, og det beroliger den godt
Corinne
1 beskeder
corinne
Hej, jeg køber regelmæssigt Feliway refill-pakker i sæt á tre og bruger altid den samme diffuser. Er det muligt? Hvis ikke, hvorfor? På forhånd tak for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, I september 2015 ændrede CEVA diffuserne og genopfyldningerne i FELIWAY-sortimentet på grund af kvalitetsproblemer konstateret på visse produkter i det nye sortiment. For at undgå sikkerhedsproblemer eller problemer med produktets spredning anbefales det kun at bruge de nye diffusere med de nye genopfyldninger. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
sandrine
5 beskeder
sandrine
Hej, kan jeg bruge denne diffuser derhjemme, når jeg har en spædbarn på 3 og en halv måned? TAK
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi vil gerne forsikre dig om, at der ikke er nogen fare for dig eller dit spædbarn. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre