Kundeservice
13 svar
1 beskeder
floriane
Efter 7 forsøg er kundeservice umulig at nå, og jeg har et stort problem med min ordre. Hvis nogen har en e-mail eller lignende, da det er presserende... tak
559 beskeder
zoomalia
Hej Floriane, Jeg inviterer dig til at foretage en klage direkte fra din kundeportal, og vi vil svare dig så hurtigt som muligt. Jeg ønsker dig en god dag, Hélène fra Zoomalia
2 beskeder
Élise
Klage fremsat til dato stadig uden svar. Har ringet 17 gange til kundeservice!!! mangler 5 varer, pakke omemballeret fuldstændig af DPD. Video som bevis og sendt. Anmodning om genudsendelse af de manglende produkter.
2 beskeder
chloe
Hej, jeg kan ikke betale via PayPal, selv om det er på listen. Er det normalt?
2 beskeder
chloe
Hej, jeg kan ikke gennemføre betalingen via PayPal, selvom den er på listen. Er det normalt?
559 beskeder
zoomalia
Hej Floriane,Jeg er ked af denne ulejlighed.For at hjælpe dig bedst muligt inviterer jeg dig til at kontakte vores kundeservice via formularen tilgængelig på "Min konto / Kundeservice".Vores rådgivere vil give dig et svar og en løsning ved modtagelse af din anmodning.Hav en god dag,Coralie fra Zoomalia
1 beskeder
catherine
Det ville være rart, hvis I svarede, når vi ringer. Tilsyneladende har kundeservice ingen hensyn til sine kunder.
559 beskeder
zoomalia
Hej Catherine,Jeg er ked af denne situation. Vi oplever nogle gange en stor strøm af opkald, hvilket desværre kan forhindre os i at svare alle med det samme.Vær opmærksom på, at det også er muligt at kontakte os via vores skriftlige formularer, som er tilgængelige på vores hjemmeside. Vi bestræber os på at behandle alle forespørgsler så hurtigt som muligt.Tak for din forståelse og hav en god dag.Coralie fra Zoomalia
1 beskeder
bernadette
Hej, jeg er kunde hos jer. Sælger I terrarier med UV-lampe til min russiske skildpadde, som kun skal leve indendørs og lidt udendørs, når det er tørt under opsyn? Venligst svar mig. Blemercier
15 beskeder
nans
Hej Bernadette,Du finder et komplet sæt til landskildpadde på følgende link: https://www.zoomalia.com/animalerie/kit-complet-terrarium-naturel-pour-tortue-de-terre-exo-terra-p-13099.htmlVenlig hilsen, Nans fra Zoomalia-teamet
1 beskeder
camille
Hej,Accepterer I ikke virtuelle betalingskort? Da jeg afgav min ordre, fungerede det ikke. Derfor lavede jeg en bankoverførsel for 48 timer siden, og status for min ordre er stadig "afventer godkendelse". Men jeg sendte jer en e-mail med bekræftelse af overførslen, så snart den blev udført, og det var en øjeblikkelig overførsel. Hvornår vil I sende min ordre? Tak.
559 beskeder
zoomalia
Hej Camille, virtuelle kreditkort accepteres. For enhver betaling via bankoverførsel er der nødvendig med en forsinkelse på 24 til 48 timer, da den skal nå frem til os. Af sikkerhedsmæssige årsager kontrolleres hver enkelt overførsel manuelt ved modtagelse. Vores regnskabsafdeling vil ikke undlade at validere din ordre hurtigt. Du modtager en e-mail, så snart forsendelsen er gennemført. Hav en god dag med dine kæledyr, Coralie fra Zoomalia
4 beskeder
dominque
Hvis en ordre er markeret som "behandling i gang", betyder det så, at betalingen er korrekt registreret, da jeg ikke har modtaget en bekræftelsesmail.?
4 beskeder
dominque
Hvis en ordre er markeret som "behandling i gang", betyder det, at betalingen er blevet registreret, men jeg har ikke modtaget bekræftelsesmailen.