Kundeservice

Floriane
1 beskeder
floriane
Efter 7 forsøg er kundeservice umulig at nå, og jeg har et stort problem med min ordre. Hvis nogen har en e-mail eller lignende, da det er presserende... tak
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Floriane, Jeg inviterer dig til at foretage en klage direkte fra din kundeportal, og vi vil svare dig så hurtigt som muligt. Jeg ønsker dig en god dag, Hélène fra Zoomalia
Élise
2 beskeder
Élise
Klage fremsat til dato stadig uden svar. Har ringet 17 gange til kundeservice!!! mangler 5 varer, pakke omemballeret fuldstændig af DPD. Video som bevis og sendt. Anmodning om genudsendelse af de manglende produkter.
Chloe
2 beskeder
chloe
Hej, jeg kan ikke betale via PayPal, selv om det er på listen. Er det normalt?
Chloe
2 beskeder
chloe
Hej, jeg kan ikke gennemføre betalingen via PayPal, selvom den er på listen. Er det normalt?
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Floriane,Jeg er ked af denne ulejlighed.For at hjælpe dig bedst muligt inviterer jeg dig til at kontakte vores kundeservice via formularen tilgængelig på "Min konto / Kundeservice".Vores rådgivere vil give dig et svar og en løsning ved modtagelse af din anmodning.Hav en god dag,Coralie fra Zoomalia
Catherine
1 beskeder
catherine
Det ville være rart, hvis I svarede, når vi ringer. Tilsyneladende har kundeservice ingen hensyn til sine kunder.
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Catherine,Jeg er ked af denne situation. Vi oplever nogle gange en stor strøm af opkald, hvilket desværre kan forhindre os i at svare alle med det samme.Vær opmærksom på, at det også er muligt at kontakte os via vores skriftlige formularer, som er tilgængelige på vores hjemmeside. Vi bestræber os på at behandle alle forespørgsler så hurtigt som muligt.Tak for din forståelse og hav en god dag.Coralie fra Zoomalia
Bernadette
1 beskeder
bernadette
Hej, jeg er kunde hos jer. Sælger I terrarier med UV-lampe til min russiske skildpadde, som kun skal leve indendørs og lidt udendørs, når det er tørt under opsyn? Venligst svar mig. Blemercier
Nans
15 beskeder
nans
Hej Bernadette,Du finder et komplet sæt til landskildpadde på følgende link: https://www.zoomalia.com/animalerie/kit-complet-terrarium-naturel-pour-tortue-de-terre-exo-terra-p-13099.htmlVenlig hilsen, Nans fra Zoomalia-teamet
Camille
1 beskeder
camille
Hej,Accepterer I ikke virtuelle betalingskort? Da jeg afgav min ordre, fungerede det ikke. Derfor lavede jeg en bankoverførsel for 48 timer siden, og status for min ordre er stadig "afventer godkendelse". Men jeg sendte jer en e-mail med bekræftelse af overførslen, så snart den blev udført, og det var en øjeblikkelig overførsel. Hvornår vil I sende min ordre? Tak.
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Camille, virtuelle kreditkort accepteres. For enhver betaling via bankoverførsel er der nødvendig med en forsinkelse på 24 til 48 timer, da den skal nå frem til os. Af sikkerhedsmæssige årsager kontrolleres hver enkelt overførsel manuelt ved modtagelse. Vores regnskabsafdeling vil ikke undlade at validere din ordre hurtigt. Du modtager en e-mail, så snart forsendelsen er gennemført. Hav en god dag med dine kæledyr, Coralie fra Zoomalia
DOMINQUE
4 beskeder
dominque
Hvis en ordre er markeret som "behandling i gang", betyder det så, at betalingen er korrekt registreret, da jeg ikke har modtaget en bekræftelsesmail.?
DOMINQUE
4 beskeder
dominque
Hvis en ordre er markeret som "behandling i gang", betyder det, at betalingen er blevet registreret, men jeg har ikke modtaget bekræftelsesmailen.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre