Spørgsmål, produktdiskussioner Dobbelt bur til stor papegøje Zolia Gabon - H 178 cm

96% kunder

anbefaler dette produkt

22 svar
ERIC
1 beskeder
eric
Hej, jeg har lige købt dette Zolia Gabon bur, men jeg kan ikke finde et betræk til at beskytte mine parakitter mod stærk kulde eller vind. Har du nogle idéer til dette? Tak, Eric
xavier
6 beskeder
xavier
Hej, kan vi samle buret ved at fjerne skillevæggen i midten for at gøre det til et større bur tak !!!
Patrick
1 beskeder
patrick
Hej, midterskillevæggen er aftagelig. Du kan fjerne den og sætte den tilbage igen efter eget ønske uden at demontere buret.
FRANCOIS
1 beskeder
francois
goddag ja den er sort
Virginie
1 beskeder
virginie
Hej, der står, at malingen er blyfri, men er der zink på dette bur, eller andre skadelige stoffer for en papegøje? Er det tilgængeligt, eller skal man vente? Hvorfor står der, at det er et flash-salg til 497€, men når jeg lægger det i min kurv, står der 589€? Kan det passe til en ara, eller vil det være for skrøbeligt?
Eric
1 beskeder
eric
Hej, tror du, at dette bur kan være egnet til Senegalpapegøjer, for afstanden mellem tremmerne er meget vigtig, men jeg ser på kundernes billeder (på din hjemmeside), at nogen bruger det til nymfer (omtrent samme størrelse)? Mange tak
Stéphanie
1 beskeder
stéphanie
Hej,Et hurtigt spørgsmål vedrørende bunden af buret (spørgsmål allerede stillet, men uden svar)...Er det muligt at fjerne trådhegnet, der findes i bunden af buret, for kun at have skufferne?Og hvis det viser sig at være muligt, kan du sikre mig, at der ikke er nogen mellemrum mellem skufferne og trådhegnet?Jeg planlægger at købe dette bur til to chinchillaer. Det er vigtigt, at de kan få adgang til strøelsen direkte på en stabil base (skuffer) og uden risiko for, at de kan slippe ud.Jeg takker på forhånd for dit svar.Venlig hilsen
Marie Christine
2 beskeder
marie christine
Hello ja selvfølgelig kan de nederste gitre fjernes for at blive renset, så du er ikke nødt til at sætte dem på.
Arnaud
1 beskeder
arnaud
Hej. Er det muligt at foretage betaling i mere end 3 rater? Mange tak.
Clémentine
2 beskeder
clémentine
Bestil ikke et bur, du ved ikke, hvornår du vil få det. En uge, siden jeg bestilte, og de ved ikke, hvornår de vil sende det.
Stessie
7 beskeder
stessie
Hej, når du omarrangerer dette bur, kan det så være egnet til gnavere? (Chinchila)
SOAZIG
1 beskeder
soazig
Jeg tror, at det kan være fantastisk for en familie af chinchillaer med platforme og en hængekøje.
barthelemy
1 beskeder
barthelemy
Hej, jeg har en fuglekage (pie) dyppet ind, som jeg ikke kan frigive. Kan vi sørge for at bytte gitteret og skuffernes position i bunden af buret? Fuglekagen har brug for at skrabe og gå, og karton fungerer ikke, det laver papir for mig.
FRANCIS
1 beskeder
francis
et plastikhætte til at montere et hjul er knækket: hvor kan jeg finde en?
Yasmina
2 beskeder
yasmina
Hej, jeg vil gerne vide genforsyningen af buret, så jeg kan bestille det hurtigst muligt. Venlig hilsen
cathia
1 beskeder
cathia
Hej, jeg vil gerne betale for denne bur i tre rater med kreditkort eller check, hvordan kan jeg gøre det, tak?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis du har spørgsmål eller problemer vedrørende en ordre, kan du kontakte vores Kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra 10:30 til 12:30 og fra 14:30 til 17:30). En rådgiver vil give dig alle de nødvendige oplysninger om din ordre. Du kan også sende en e-mail direkte til Kundeservice via din ordresporing i din kundekonto. Du vil modtage et svar inden for 24 timer. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
M.-Noëlle
1 beskeder
m.-noëlle
Hej, Er Zolia dobbeltbur til store papegøjer sort/sort eller antracit??
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er sort. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre