Spørgsmål, produktdiskussioner

6 svar
CHRISTIANE
1 beskeder
christiane
Mig også den pinke del bevæger sig, når man spiser. Jeg har en lille yorkshire, men det er ikke generende. Skålen er fantastisk, den tåler opvaskemaskine, og den er altid ren
Dorian
1 beskeder
dorian
Hej, når min kat på 4 kg spiser af denne skål, larmer det meget... Faktisk er skålen eller overfladen med "pigge" ikke flad, så disse 2 dele af keramik støder sammen. Jeg er i tvivl om at købe samme skål igen, fordi jeg tænker, at det kan være en fabrikationsfejl... Har du også det samme problem? På forhånd tak
cassandre
1 beskeder
cassandre
Hej, jeg bruger det her til en hund (stor beagle på 18 kg), og der er ingen støj. Delen "pics" sidder meget godt i skålen.
Marie
1 beskeder
marie
Jeg tog det til min staffie og ingen støj
Fadia
1 beskeder
fadia
Hej, Jeg har det samme problem som dig, bestilling lavet for 2 uger siden. Den pink del er ikke stabil, denne del bevæger sig, når min kat vil spise sine kroketter. Jeg var derfor nødt til at skille den piggede del fra skålen. Og kun bruge den pink del.
joelle
4 beskeder
joelle
Min Loulou (14 kg) spiser pate. Er denne skål egnet til paté? Mange tak!
Solenn
1 beskeder
solenn
Bonjour, ja, mine på 10 kg får hjemmelavet mad (tekstureret paté), og det fungerer godt! Fordelen er renlighed, hver dag kan man tage den glubske del af og skylle, det er super!

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre