Spørgsmål, produktdiskussioner Fontæne Petsafe Avalon - 2L - Fontæne i keramik til hund og kat
12 svar
1 beskeder
virginie
Hej alle, jeg har et problem. Jeg ønsker at købe Drinkwell Avalon keramisk 2L springvand til mine 3 katte, inklusive en Maine Coon han. Jeg har lige fået bekræftet af 2 personer, der har den, at dimensionerne slet ikke svarer til det, der står på hjemmesiden. Det er meget forstyrrende, da der er en stor forskel, fordi højden på 31 cm ville have været perfekt, men nu er den bekræftet som kun 15 cm høj. Jeg vil gerne vide, hvordan det kan være sket.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi bekræfter, at springvandets højde er 31 cm, som angivet i beskrivelsen. Dette er selvfølgelig den samlede højde og ikke kanten.
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet
1 beskeder
marie
Hej, jeg har haft denne fontæne i over et år, men pumpen er død. Jeg vil gerne kunne bestille pumpen... Hvordan bestiller jeg den??? Tak på forhånd for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal bare gå igennem sporing af din ordre for at anmode om reservedele til din fontæne. Vi vil tage kontakt til vores leverandør. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
4 beskeder
christiane
Hej Jeg købte denne fontæne for 5 måneder siden. Den virker ikke længere, pumpen er sandsynligvis defekt trods omhyggelig vedligeholdelse. Er der en garanti? Er det muligt at bestille en anden pumpe? tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi inviterer dig til at kontakte vores kundeservice ved at skrive til [email protected]. Med venlig hilsen, Zoomalias team

2 beskeder
france
God aften, Hvis min Maine Coon-kat ikke vil drikke fra fontænen ved modtagelse, er der så mulighed for en retur? Venlig hilsen. France CLIQUOT
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi informerer dig om, at den lovmæssige fortrydelsesret er på 14 arbejdsdage fra leveringsdatoen. Denne ret er dog underlagt visse betingelser. De produkter, som kunden ikke længere ønsker, skal returneres i deres originale emballage og må ikke være brugt. Ved modtagelse af det returnerede produkt vil vi inspicere det. Hvis det har været brugt, kan der ikke gives nogen refusion eller tilgodehavende. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
2 beskeder
gina
Hej, leveres springvandet med et par filtre og tilbehør?
1 beskeder
annick
Hej. Jeg har købt en DRINKWELL vandspringvand til hunde, men pumpen virker ikke, selvom der er vand i skålen. Hvad skal jeg gøre? God dag. A.P