Spørgsmål, produktdiskussioner Zolia Zen Falls - 2L - Fontaine à eau pour kat og lille hund

37 svar
Violette
27 beskeder
violette
Hej. Denne fontæne er fantastisk, og en af mine katte er især "gaga" med den. Men det lille lømler fjerner systematisk den runde del ovenpå (som jeg kalder hatten) med en pote. Derefter kan han sidde og kigge på, hvor vandet strømmer i en halv time! :)) Jeg ville ønske, at han ikke kunne fjerne den, for jeg synes, at den beskytter vandet og åbningerne godt... Har nogen en idé? Tak!
Aurore
1 beskeder
aurore
Hej, Min kat gjorde det samme, så jeg satte simpelthen tape på. Jeg skifter det, når jeg skal rense fontænen. Jeg har endnu ikke fundet et alternativ, men tapen holder godt...
Ashley
2 beskeder
ashley
Hej, jeg ser ingen ledning på billedet, er det en trådløs springvand?
Karine
2 beskeder
karine
God aften, Jeg venter også på svaret på dette spørgsmål. Det burde ikke vare længe. Min kontaktperson hos Zoomalia ønskede nummeret på min ordre. Så, vi må se... God aften.
Charline
2 beskeder
charline
Hej, i noget tid har fontænen lavet støj. Er det muligt kun at købe pumpen? Hvad er referencen? Tak
Julie
3 beskeder
julie
Godmorgen alle,Du kan helt sikkert slukke om natten (men den laver ikke noget støj, så det er ikke nødvendigt). Især fordi, at vandet ikke længere filtreres, vil det usynligt danne et fint lag af støv på overfladen. Om morgenen, når du starter igen, hvirvles nattens restmaterialer op. Så det giver virkelig ingen mening at slukke!! For alle, der er utilfredse med produktet, fordi pumpen går i stykker... personligt har jeg haft det i flere måneder uden problemer! Jeg skifter filtrene hver måned. Og vigtigst af alt: jeg bruger ikke postevand i det!!! Lad postevand stå i en skål og se kalken akkumulere efter et par dage!! Jeg ønsker ikke, at sådan noget skal ende i mine kattes tarm! Hvilket også forhindrer pumpen i at tilstoppe.
Violette
27 beskeder
violette
God aften! Jeg vil gerne installere denne fontæne i et rum, som mine katte kun har adgang til om dagen (de sover alligevel hos os og har andre vandkilder i huset). Kan jeg slukke den om natten, eller anbefales det ikke? Tak for jeres meninger!
Rodolphe
5 beskeder
rodolphe
Det er dog tilrådeligt at skifte vandet mindst en gang om dagen. Når det er sagt, er det kun min mening, og hver enkelt person er fri til at gøre, hvad de vil.
Rodolphe
5 beskeder
rodolphe
Jeg vil dog sige, at det for mig er godt at skifte vandet mindst en gang om dagen. Men det er kun min mening, og hver enkelt står frit for at gøre, som de vil
EMILIE
1 beskeder
emilie
Hej, er dette produkt garanteret?
SAMUEL
3 beskeder
samuel
Hej, Er der en fontæne, det vil sige vandet, der løber som modellen med en blomst, eller er det bare vandet der bevæger sig i skålen? Jeg ved ikke, om det er meget klart. Tak på forhånd.
Francoise
1 beskeder
francoise
Godaften Samuel T.L. Vandet flyder ikke fra en højde, som man kan se på blomsten. Slangen kommer til kanten af fontænen, hvilket giver vand, der bobler en smule på overfladen. Min kat elsker det. Jeg håber, jeg var klar, selvom det ikke er let at forklare.
Murielle
1 beskeder
murielle
Hej, der er en lille sort svamp, der sidder ved pumpen, som jeg gerne vil skifte, da den er beskadiget, men hvor kan jeg finde denne del? Jeg har kigget på hjemmesiden, men uden succes.
Oceane
3 beskeder
oceane
Hej, jeg vil også gerne ændre mig, men jeg kan heller ikke finde det
Aurélie
1 beskeder
aurélie
Måske kunne et lille stykke kulfilter (som man finder til køkkenemhætter) gøre arbejdet? Hvis det skæres til de samme dimensioner, burde det fungere!
Claude-Nicole
2 beskeder
claude-nicole
"Den lille sorte svamp "er et filter ligesom dem til støvsugere. Skal skæres til passende størrelse."
Karen
1 beskeder
karen
Hej. Jeg har fundet linket til denne svamp: https://www.zoomalia.com/animalerie/filtre-de-remplacement-pour-fontaine-chat-trixie-vital-flow-p-37462.html
Laure
17 beskeder
laure
Hej, vil fontænen være egnet til en kanin?
Ismail
1 beskeder
ismail
Nej, jeg tror ikke, at springvandet er egnet til en kanin. Jeg kender ikke meget til kaniner, men jeg har en svigerinde, der har haft flere. Springvandet er for højt til en kanin.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre