Spørgsmål, produktdiskussioner Filtrer interne EHEIM Biopower 240
16 svar
472 beskeder
michel
Stokken er orienteret omkring 45° i forhold til overfladen. Filtreringsmasserne kan også spille en rolle, fra bund til top sætter jeg keramiske nudler af stort format i den 1. kurv, derefter mellem i den 2., små i den 3. og til sidst medium skum og derefter fint skum. Undgå polerfilt, da det alt for meget hæmmer gennemstrømningen. Michel
6 beskeder
fabienne
Tak endnu en gang
472 beskeder
michel
Hej, jeg har et akvarium på 240 liter og en Eheim pro4+600 med en flowrate på 1200 l/t. Det er mere end tilstrækkeligt. Det kan være nødvendigt at justere placeringen af udstrømningsstangen. Mit akvarium ser ud som en jomfruelig skov med to rødder og en del sten. Jeg har ikke støvsuget siden mit besøg hos Eheim for omkring to år siden. Michel
6 beskeder
fabienne
God aften, mange tak for dine råd
6 beskeder
fabienne
det eksterne filter jeg har er en lav-end watsea…. det har kørt i 3 måneder og mister kraft på trods af vedligeholdelse…. jeg tænker, at investeringen i et oase eller eheim filter ikke er luksus for at være rolig. jeg kæmper for meget der... mange tak for din feedback. hvordan har du placeret dine stænger? fabienne
6 beskeder
fabienne
Hej, jeg har et akvarium på 1,20 m langt, meget plantet og med en del rødder og sten. Bestanden består af 40 guppyer, 6 otocinclus, 5 clyton snegle, 8 rejer og 9 corydoras. Jeg bruger et eksternt filter med en kapacitet på 1200l pr. time, men strømmen er utilstrækkelig, og mit akvarium er altid beskidt. Tror I, at hvis jeg sætter dette interne filter i stedet for, vil det være effektivt? Skal jeg kun bruge det eller kombinere det med det andet? Vil filtermassen være tilstrækkelig til mit akvarium? Tak, god dag til jer alle.
3 beskeder
jm
Hej, dette filter er beregnet til 240 liter. Jeg tror, at din tank er større, og derfor bør de to filtre sammen være tilstrækkelige, eller ellers tilslutte en vandpumpe, der har en strøm rettet mod de steder, hvor snavs samler sig.
6 beskeder
fabienne
Hej igen,
Tak for dit hurtige svar på mit tidligere spørgsmål. Min tank har en brutto kapacitet på 230 liter. Findes der interne filtre, der er mere kraftfulde og af samme kvalitet som Eheim?
Tak for dit hurtige svar på mit tidligere spørgsmål. Min tank har en brutto kapacitet på 230 liter. Findes der interne filtre, der er mere kraftfulde og af samme kvalitet som Eheim?
3 beskeder
jm
Personally, I stick with Eheim, a more powerful pump might generate too much flow!

3 beskeder
reymond
Hello, I would like to know if this filter is complete, ready to use with its filtering media (included) or if they need to be planned when ordering? Thank you for your response. Best regards, SR
1 beskeder
natacha
Filteret leveres med filtermasserne.
3 beskeder
jm
Hej, det leveres komplet, intet behov for ekstra til at sætte det i drift.

7 beskeder
david
Hvilket filtermedie skal bruges til dette interne Biopower 240 filter
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Du kan bruge følgende filtermasser eller genopfyldninger:https://www.zoomalia.com/animalerie/cartouche-de-filtration-pour-filtre-eheim-aquaball-60-130-180-et-biopower-160-200-240-p-9115.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/cartouche-au-charbon-actif-pour-filtre-eheim-aquaball-60-130-180-et-biopower-160-200-240-p-9116.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/cartouche-anti-phosphate-pour-filtre-eheim-aquaball-60-130-180-et-biopower-160-200-240-p-9118.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/biomech-p-29962.htmlSubstrat Pro 250ml : ref 43143EHEIM AKTIV kul 250 ML : ref 43144Med venlig hilsen,Zoomalia teamet

1 beskeder
julie
Hej, til et akvarium, der er 1,5 meter langt og har en kapacitet på 300 liter, kan jeg bruge to indvendige BIOPOWER 240-filtre, så længe de placeres i hver sin ende? Tak :)
4 beskeder
aurélien
Hej, jeg har en ekstern filter JBL E 901 til mit 240L akvarium, som jeg synes har en utilstrækkelig ydeevne (mange affald på bunden). Derfor vil jeg gerne tilføje et indvendigt filter som supplement. Ville denne model være passende, eller ville det være for meget i forhold til gennemstrømning? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne burde være passende, forudsat at denne er den eneste, der bruges. Faktisk kan de to kombineret være lidt for meget. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet