Spørgsmål, produktdiskussioner Prærie hø Zolux 1kg

77% kunder

anbefaler dette produkt

6 svar
réjane
3 beskeder
réjane
Hej, jeg vil gerne rense hør-tæppet. Kan man bruge vand til det? Tak for din tilbagemelding. Med venlig hilsen md couture
TIANTIAN
2 beskeder
tiantian
Bonjour, tæppet er lavet af hamp, så det er vegetabilsk. Det er ikke muligt at rengøre det med vand, da det vil beskadige tæppet og risikere at få skimmel.
Morgane
1 beskeder
morgane
Hej, jeg vil gerne vide, hvorfor prisen vises som 2,95 €, og når vi vil lægge den i indkøbskurven, ændres produktet til 3,40 €? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, prisen pr. enhed er 3,40€ og som angivet ved køb af 3, er den på 8,85€, hvilket svarer til 2,95€ stykket. Vi håber, at vi har besvaret din forespørgsel. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi informerer dig om, at prisen for én enhed er 2,95€ når du køber en pakke. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Manon
5 beskeder
manon
Hej, jeg har haft mine 4 kaniner på en gård, hvor de blev vant til frisk hø. Siden da bryder de sig ikke om noget af det hø, jeg køber, de foretrækker det rigtige. Ligner dette det? Tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Det ser sådan ud, men vi kan nu ikke garantere, at dine kaniner vil kunne lide det.Med venlig hilsen,Teamet Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre