Spørgsmål, produktdiskussioner
7 svar
5 beskeder
jean-pierre
Er der risici forbundet med en overdosis på en lille hund på 4 kg? Jeg har givet en pipette for 1 uge siden (halvdel, da pipetten faldt ved et uheld, da jeg brød den, hvilket var lidt svært, må jeg indrømme), og min lille hund har stadig lopper! Kan jeg give en anden pipette efter 1 uge? Tak for jeres svar

1 beskeder
geraldine
Jeg har købt disse doser, der er ineffektive hos min hund. Jeg vil anbefale at bruge en anden form for afskrækkelsesmiddel.
2 beskeder
maria
Personligt ville jeg ikke gøre det uden dyrlægens råd
5 beskeder
jean-pierre
Tak for dine svar, jeg overvejer måske at vente de 4 uger før jeg bruger en anden! Ifølge en rådgivers mening, ville pipetterne være meget effektive, måske var dosis (produkt tabt under bruddet) ikke stærk nok. Jeg ønskede at prøve naturlige løsninger...
2 beskeder
maria
Jeg kan ikke vurdere effektiviteten af dette afskrækningsmiddel, da min hund ikke har lopper, men jeg vil ikke købe det igen. For det første er pipetten svær at åbne og der er risiko for at produktet spilder, og for det andet efterlader det pelsen fedtet.
5 beskeder
jean-pierre
Tak, jeg tror du har ret. Det er det, der skete for mig, da jeg knækkede pipetten, halvdelen af produktet løb ud! Jeg kan derfor ikke bedømme effektiviteten af dette produkt! Og jeg står tilbage med en halv dosis til min lille hund, der stadig har lopper!!!! Jeg køber det heller ikke igen! Jeg er nødt til at vente de 4 uger, mens jeg vasker hende fra tid til anden. Hvilken besværlighed!!!!
5 beskeder
jean-pierre
Hej, mange tak for dit svar, som hjalp mig med at skelne imellem disse pipetter! Jeg vil derfor følge dine råd! Problemet er, at jeg også har en Malinois og 2 katte derhjemme (jeg bor på landet), som hver især får en almindelig insekticidpipette. Min lille hund (en dværgpinscher), der er sammen med dem, klør sig meget ofte... jeg spekulerer på, om i dette tilfælde disse insektfugepipetter er brugbare? Jeg tøver stadig med at give hende en almindelig insekticidpipette, det kan være farligt i længden!!!!
5 beskeder
jean-pierre
Tak for dine oplysninger, det er meget venligt af dig! Jeg vil følge dine råd. God weekend til allehelgensdag. Venlig hilsen