Spørgsmål, produktdiskussioner Galvaniseret transportkasse
32 svar
2 beskeder
frederique
Hej, hvornår vil den største størrelse være tilgængelig, fordi for nu står der NC?
11381 beskeder
zoomalia
Hello, This cage is on order from our supplier. We offer you the reference 63271, slightly smaller but equivalent in quality: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-zolia-koda-metal-double-porte-pliable-p-25256.html Sincerely, The Zoomalia team

1 beskeder
johnny
mål for en lille fransk bulldog på 9 måneder anbefaler du hvilke?
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, For dit dyrs komfort anbefaler vi, at du måler dit dyr ved skulderhøjde. Dette vil let angive den ideelle burstørrelse for det. Venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
3 beskeder
julie
Hej, jeg har købt det galvaniserede transportbur 109 × 79 × 71 cm på jeres hjemmeside. Jeg har ikke længere håndtaget, og på grund af burens størrelse er det meget nyttigt for mig at have det til at bære den! Er det muligt at købe dette håndtag separat? Hvis ikke, kan du da fortælle mig, hvem jeg skal kontakte. Tak for dit svar. Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi sælger ikke håndtagene som reservedele. Hvis du har købt denne vare på vores hjemmeside, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice (direkte via din ordresporing), som muligvis kan få denne del fra leverandøren. Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia

2 beskeder
eric
Hej, hvad betyder "reconditioneret" transportbur, er det brugt? Tak, god dag. Og rigtig godt nytår til hele holdet! EG
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Transportkassen er helt ny. Kun emballagen er beskadiget. Med venlig hilsen, Mary fra Zoomalia
4 beskeder
cedric
Hej, kunne et bur, der måler 93 med 69, rumme to tæver, en husky og en, der er et kryds med en labrador, men af lille størrelse...
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur burde passe, men vi råder dig alligevel til at måle dine hunde for at sikre, at denne bur er passende for dem. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
3 beskeder
angélique
Okay, enig, er det muligt at overveje det?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette er desværre ikke muligt. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
3 beskeder
angélique
Hej, jeg vil gerne vide, om bagpladen i plastik kan sælges *individuelt*, da det kan ske, at hunden gnaver i pladen, og vi skal skifte den? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Desværre sælges bundpladen ikke som en reservedel. Venlig hilsen Zoomalia-teamet
1 beskeder
sébastien
HejHvilken størrelse ville være mest passende for en husky?Tak for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at din husky skal have det godt, anbefaler vi ref. 38972 (109 × 79 × 71 cm). Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
aurèlie
Hej, Hvilken størrelse vil være mest passende for en schæferhund (5 måneder og ældre)? venlig hilsen
1 beskeder
laetitia
Hej, hvilken model skal man vælge til en Jack Russell? Det skal være et, hvor hunden føler sig godt tilpas, da det skal bruges indenfor, når vi er væk, fordi den gør sine behov overalt!!! Tak skal du have!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal blot vælge størrelsen på buret i overensstemmelse med målene på dit kæledyr ved hjælp af målene fra billede 2 af produktarket. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
julia
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage til en border collie? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Buret "Transportbur, 78 × 62 × 55 cm" burde passe. Venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
laetitia
Hej, vil den sidste dimension passe til en labrador? tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, den sidste størrelse ville faktisk være den mest passende for din labrador.
Med venlig hilsen
Zoomalia team
Med venlig hilsen
Zoomalia team
1 beskeder
renée
Hej1. Er bundplatformen aftagelig?2. Hvad er afstanden mellem tremmerne? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvilken interesserer dig mere særligt i forhold til dimensionerne? Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
angélique
Hej, Hvad er plastikrøret ?? Hvad er bundpladen ?? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er en oversættelsesfejl, det er bunden. Venlig hilsen, Sandra, Zoomalia