Spørgsmål, produktdiskussioner Automatisk foderdispenser - 4L - Zolia ZD 180
36 svar
1 beskeder
déborah
Hej, kan denne automatiske foderautomat bruges udendørs, hvis den er beskyttet mod regn? Jeg overvejede at placere den i en lille kattehytte. Tak
4 beskeder
sandrine
Hvorfor ikke.. hvis det ikke er for fugtigt.. men jeg kender ikke maskinens modstandsdygtighed over for lave temperaturer og fugtighed...
1 beskeder
amel
Foderdispenseren gør livet lettere, og min kat venter på tidspunktet ved at vænne sig til optagelsen af min stemme, super produkt, det er virkelig perfekt!!
1 beskeder
delphine
Hej? Hvis man tager stikket ud af distributøren, mister man så al programmering? Min kat skal være væk i nogle dage, så jeg ønsker ikke, at distributøren kører. Jeg vil gerne sætte den på "standby", er det muligt? Tak på forhånd Delphine
1 beskeder
jacqueline
Hej. Denne dispenser ser super ud, men jeg har et spørgsmål: Jeg har 3 katte, kan jeg bruge den? Andet spørgsmål: Hvis de ikke spiser det hele, vil den næste portion løbe over? Mange tak.
1 beskeder
guy
Hej. Ja, jeg tror, du kan bruge det til tre katte. Du skal blot multiplicere doseringen med 3. Hvis kattene misser en fodringsrunde, vil de spise det ved næste rotation: skålen vil ikke løbe over. Den vil muligvis løbe over, hvis to runder bliver misset. Venlig hilsen
1 beskeder
elisabeth
Hejsa, jeg vil gerne vide, om jeg kan bruge denne enhed kun med batterierne, og om den kan installeres i et åbent miljø, det vil sige i en åben hangar. Er det robust nok til at modstå temperaturvariationer og fugtighed? For brug udelukkende med batterier, skal de genoplades ofte? Desuden har jeg læst instruktionerne for at programmere den for en dag, men er det muligt at programmere den for en uge? Skal den omprogrammeres efter hver afbrydelse? Tak for din hjælp. Med venlig hilsen, Elisabeth K

2 beskeder
marjolaine
God aften, ville distributøren kunne bruges til en hund? Jeg fandt den i hundekategorien, men jeg ser kun kommentarer om katte ^^'.
1 beskeder
philippe
Hej, ja, men kun for små hunde som 'York'.
2 beskeder
etienne
Hej, Min kat er bulimisk og skal spise 5 portioner pr. 24 timer af 8 gram. Er det muligt at programmere disse 5 tidspunkter én gang for alle? Efter dit svar går jeg videre med købet af dispenseren, hvis dit svar passer mig. Tak for din hjælp
3 beskeder
nathalie
Godaften Der er en propel, der leverer en portion. Vægten afhænger af foderpillerne. Cirka 4-5 gram for mine nuværende foderpiller. Derefter vælger du antallet af portioner pr. måltid.
3 beskeder
nathalie
God aften Du planlægger de fem måltider én gang for alle. Du vender kun tilbage til det, hvis du ønsker at foretage en ændring.
1 beskeder
geraldine
Hej, jeg har lige modtaget dispenseren til min kat. På hjemmesiden står der, at man kan indstille portionerne i gram, men jeg har indstillet den til 15, og ved den første portion udleverede dispenseren over 80 g. Er der en indstilling, jeg skal ændre? Mange tak.
3 beskeder
thomas
Det er et antal portioner, man justerer, ikke en mængde i gram. For mine kroketter er en portion 5g. I mine instruktioner står der klart og tydeligt, at det er et antal portioner, og ækvivalensen er markeret i instruktionerne.
2 beskeder
maxence
Det er normalt. Portionerne er på 5 g. Hvis du har programmeret 15, bliver det næsten 80 g
1 beskeder
richard
Der er en fejl i manualen, det er genopladelige batterier, der skal indsættes, og ikke alkaliske batterier. Tak, ellers fungerer distributøren perfekt.
1 beskeder
régine
Bonjour, vi har sat alkaline batterier i?? hvordan fandt du ud af det?
2 beskeder
aurélia
Hej, kan vi undgå at bruge modtage skålen? Jeg vil gerne placere dispenseren på en skammel, så kroketterne falder i en legetøjsskål. Er det muligt? Tak
3 beskeder
thomas
Ja, skålen er aftagelig
2 beskeder
maxence
Den aftagelige metalskål er praktisk, men der er en skålholder nedenunder i samme størrelse, som ikke er aftagelig. Derfor er det umuligt at lave din konfiguration. Dog er den aftagelige skål meget praktisk at rengøre
1 beskeder
marianne
Skålen og skålholderen er begge aftagelige, du kan afklikke skålholderen og derved anvende den beholder, du ønsker.

3 beskeder
virginie
Er det muligt at programmere dispenseren til flere dage? Eller måske flere uger? På forhånd tak.
1 beskeder
alexis
Programmeringen fortsætter, indtil den afbrydes eller ændres. Du skal blot fylde tanken op, før den er tom!
1 beskeder
regis
Programmér (som angivet i vejledningen), og på hvert tidspunkt vi har programmeret, falder maden ned i truget i den mængde og til det tidspunkt, der er programmeret.

3 beskeder
virginie
TAK for meget.