Spørgsmål, produktdiskussioner Sammenklappelig metaltransportbur i sort til hund med håndtag Zolia Yala - Flere størrelser
24 svar
1 beskeder
matheo
Hvad er den anbefalede størrelse for en springer? Tak.

2 beskeder
prescillia
Hej, hvilken størrelse bur skal jeg vælge til en mops? Jeg vil bruge det til at lære den at være alene hjemme, så den vil have sin seng derinde og sandsynligvis en eller to stykker legetøj og sine skåle. Tak på forhånd!
1 beskeder
mailys
Hej, jeg anbefaler M
1 beskeder
dominique
Hej. Min gravhund har det rigtigt fint i buret; den går derind af sig selv og har god plads i en størrelse M. Dette bur er meget praktisk, især fordi det kan foldes på 15 sekunder og dermed transporteres meget nemt.
1 beskeder
mathilde
Hej, jeg har en gravhund og en malinois, men jeg er ikke sikker på, hvor store burene skal være. Kan I fortælle mig, hvilke størrelser der ville passe, tak ^^

1 beskeder
mandy
Bonjour, jeg har en Jack Russell Terrier, og den anbefalede størrelse fra opdrætteren er M, og den passer perfekt til den. For Malinois, har mine forældre en cané corso, og de har valgt den største størrelse. Jeg håber, det kan være til hjælp. Mandy
2 beskeder
chantal
Hej, jeg har en beauceron, og han fylder det godt ud.
2 beskeder
chantal
Jeg tog den største til min beauceron
1 beskeder
patrick
Jeg tror, at det er nødvendigt at tage den største. Jeg har den mindste. Det er til min lille chihuahua, i hvilken hun kun er under indkøb, men med sin pude og sit legetøj har hun det rigtig godt.
1 beskeder
jade
Hej jeg har en hollandsk hyrdehund på størrelse med en malinois, jeg tog den største størrelse det er det bedste, men jeg anbefaler ikke dette mærke overhovedet min hund fandt hurtigt ud af, hvordan man undslipper det er meget dårlig kvalitet
1 beskeder
audrey
Hej, jeg har bestilt størrelse XL til min 6 måneder gamle labrador (21 kg), hunden skal kunne vende sig og rejse sig uden at røre ved buret. Bredden på mit køretøj måler 108 cm, og den passer lige. Jeg har valgt en større, da mit kæledyr vil vokse.
1 beskeder
laurence
Min beauceron på 50 kg passer meget godt ind i XL (det ligner en pony på grund af dens størrelse)
1 beskeder
cathy
Hej, for en malinois vil den være for lille, fordi min schæferhund blandet med hollandsk hyrdehund på 6 måneder ikke kan være i den, så det er min chihuahua, der kan.
2 beskeder
valerie
Hej
Hvilken størrelse bur anbefales til en engelsk setter, så den har god plads?
Tak
Venlig hilsen
Fru Bernadet
Hvilken størrelse bur anbefales til en engelsk setter, så den har god plads?
Tak
Venlig hilsen
Fru Bernadet
1 beskeder
manya
Hej,Jeg har valgt størrelse XL til min dværg pinscher, så der er plads til hendes seng, legetøj og vandskål, og så hun kan bevæge sig lidt.Med venlig hilsen,Manya

1 beskeder
geraldine
Hej, til en setter skal du bruge den største. Jeg har en border collie, og jeg synes, at buret er for lille; jeg skulle have taget det største.