Spørgsmål, produktdiskussioner Hermetisk foderbeholder Zolia - 2 størrelser tilgængelige
17 svar
1 beskeder
souksamane
Hvornår kommer XL-formatet?
1 beskeder
perrine
Hej, hvornår vil det lille format være tilgængeligt igen, tak? Jeg vil gerne bestille begge, men logisk set i en enkelt ordre. Tak på forhånd.
54 beskeder
tony
Hej, de to størrelser af Zolia tørfoderbeholdere er tilgængelige, en klient og til en nedsat pris. Tak, god dag.
1 beskeder
céline
Hej, ville det være muligt at få en Zolia XL container, så mine 14 kg pro plans kan passe helt ind i beholderen, da jeg giver min hund en anden type foder hver dag for at undgå, at han bliver træt af den samme smag. Jeg har brug for 3 XL 14 KGS containere (laks, kylling og lam). På forhånd tak
1 beskeder
laura
Hej, Ved du hvilken type plastik kassen er lavet af? Er der Bisphenol i den? Tak! Hav en god dag!
93 beskeder
mathieu
Hallo Laura, Plastikken, der anvendes til beholderen, er polypropylen. Den indeholder ikke bisphenol. Vi ønsker dig en god dag, Team Zoomalia
1 beskeder
justine
Hej, jeg har en pose på 11 kg Orijen hundemad. Er en stor beholder som størrelse L nok, eller har jeg brug for en anden?

2 beskeder
loetitia
Hej, størrelse L kan indeholde maksimalt 9 kg kroketter. Den er godt fyldt op til grænsen med disse 9 kg.
1 beskeder
rosa
Hej, jeg har størrelse L, jeg køber en pose kroketter på 8 kg, og alt passer ikke i beholderen
1 beskeder
claude
Hej, jeg er enig, men for at få plads til så meget som muligt, sætter jeg kassen på gulvet for at presse foderet sammen, så der kan være mere.
2 beskeder
isabelle
Hej, hvad er formålet med firkanten inde i beholderen på låget? Tak for svaret.
1 beskeder
patrick
Hvis du taler om det lille gennemsigtige vindue, der er på toppen og foran på kassen, er det låget, der gør det muligt at tage foder uden at skulle åbne hele kassen.