Spørgsmål, produktdiskussioner Parc pour animaux DOG TRAINING
25 svar
1 beskeder
stéphanie
Hej, Sælger I ekstra paneler til at udvide parken. Jeg kan ikke finde dem på siden. Med venlig hilsen

3 beskeder
anne marie
Hej, Vil du snart have nogle erstatningsbindinger? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse vedhæftede filer er bestilt hos vores leverandør, vi er desværre ikke i stand til at angive en dato for returnering af dette produkt. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
1 beskeder
lysianne
Hej, min hvalp formår at komme over hegnet, sælger I et gitter, der har samme størrelse som bunden af hegnet, så vi kan bruge det som tag? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi sælger desværre ikke den slags produkt. Venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
delphine
Hej, er det muligt at købe 2 bure for at lave et stort på 160 x 160? Det er til et kuld hvalpe!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan samle to parker for at lave en stor park. Med venlig hilsen, Zoomalia team
1 beskeder
sidonie
Hej, Hvad er forskellen mellem forlængelsen og hundeparken? Med venlig hilsen Sidonie
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Udvidelsen er et ekstra gitterpanel, du kan tilføje for at få en større hundepark. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
fabrice
Er parken egnet til en fransk bulldog?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne indhegning er mere egnet til hvalpe eller små hunde, da højden er 62 cm. Vi anbefaler en højere indhegning som denne, som også kan bruges udendørs.https://www.zoomalia.com/animalerie/parc-pour-petits-animaux-loe-p-30430.html Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
leslie
Hej, indeholder denne park en dør, så vores hund kan komme ind og ud efter behag? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne park har faktisk en port. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
3 beskeder
marie
Hej, kan jeg bruge denne park (ved at samle to) til en border collie? Er det stort nok? Tak for dit svar.
1 beskeder
sandrine
Hej, jeg vil gerne vide, om jeg kan bruge denne park til en dværgkanin. Tak
1 beskeder
audrey
Hej, Er rummet mellem gitterne smalt nok til, at en Yorkshire Toy ikke kan få sit lille hoved igennem.
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, L'espacement des barreaux est de 3cm. La tête de votre Yorkshire Toy ne pourra donc pas passer. Cordialement, L'équipe Zoomalia
2 beskeder
amandine
hej, tror du, hun ville være passende for en hanhund af racen schæferhvalp? tak skal du have
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger af de faktiske dimensioner af din hund. Vi anbefaler ikke dette indhegning til en schæferhund. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
3 beskeder
mathieu
Hvis man køber flere parceller, kan de så forbindes sammen?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, I betragtning af grillene og fastgørelsesanordningerne i emballagen, vil jeg tilbøjelige til at sige, at en kombination er mulig, da fastgørelsesanordningerne skal monteres selv, men jeg vil alligevel forbeholde mig lidt. Med hensyn til det kromrør, er det lille og vil passe til din chihuahua, uden at virke for stort. Med venlig hilsen Team Zoomalia