Spørgsmål, produktdiskussioner Sac à roulettes Trolley
10 svar
1 beskeder
delphine
Hej, Kan det nemt fastgøres til en sikkerhedssele i bilen? Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja selvfølgelig, du kan vedhæfte det normalt. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
brigitte
Lukker denne taske helt på forsiden? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, toppen af tasken kan også lukkes. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
fabienne
Hej, jeg har flere spørgsmål, hvis du vil være så venlig: hvad er længden på teleskophåndtaget? Hvilken diameter har hjulene? Er stropperne tykke nok? polstret? og justerbare? Og til sidst, jeg har en ret nervøs kat... er gitteret meget solidt? Er det i ret tyndt PVC? tykt? Når man bærer tasken som en "rygsæk", kan man da mærke de jernstænger fra teleskophåndtaget i ryggen? Tak for alle svarene!! :) Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det teleskopiske håndtag måler 29 cm, udover tasken. Diameteren på hjulene er 5 cm. Remmene er ikke meget tykke, men justerbare. Gitteret er ikke "hårdt", det er lavet af "blødt plastik". Når du har tasken på ryggen, vil du sandsynligvis mærke stængerne fra det teleskopiske håndtag. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
2 beskeder
marie-france
Hej, tak for svaret med hensyn til produktets vægt uden emballage. Har I dette produkt på lager, da jeg ønsker at modtage det inden 04-09-2013, er det muligt? Hvilket beløb skal man opnå for at få de 5 € i velkomstbonus? På forhånd tak. Med venlig hilsen Marie-France
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har ikke dette produkt på lager. Derfor må du forvente en leveringstid på 5 til 10 arbejdsdage for genopfyldning, og derefter en leveringstid på 2 til 5 arbejdsdage. Med hensyn til de 5€ som velkomstgave, kan de fratrækkes ved køb på mindst 69 € på din første ordre. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
2 beskeder
muriel
kan det passe til en fransk bulldog på 11 kg
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne taske kan maksimalt bære 8 kg. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet