Spørgsmål, produktdiskussioner Sac Trixie trolley à roulettes pour hund og kat

15 svar
Prisxa
1 beskeder
prisxa
Hej, kan denne taske rumme en hund af stor størrelse, en border collie (på 20 kg)? Hvis ikke, har du en anden taske (med hjul), du kan anbefale, da den vil blive brugt i metroen og bussen? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Bortset fra transportkasser i plast eller metal, har vi ikke nogen taske eller trolley, der er egnet til en hund på 20 kg. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Claire
4 beskeder
claire
Tasken er fantastisk og opfylder vores forventninger. Desværre har vi ikke fundet ud af, hvordan man sætter den teleskopiske håndtag i skå position, som på billedet.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal trække håndtaget helt ud. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
Monique Sophie
1 beskeder
monique sophie
Hej - kan denne taske rumme en fransk bulldog (13 kg) til en togrejse eller en færgerejse på flere timer?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er designet til forskellige transportformer (bortset fra lufttransport). Med venlig hilsen, Zoomalia Team
jessica
1 beskeder
jessica
Hej, Jeg vil gerne købe denne taske til min næste ferie for at kunne transportere mine to katte med TGV. Kan du informere mig, om der er 2 seleløkker, så jeg kan fastgøre de to katte? Tak på forhånd. Venlig hilsen Jessica
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er kun én snor på denne taske. Vi fraråder dig at placere begge katte i den samme taske, især for en lang rejse. De vil ikke være komfortable og risikerer at skændes. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
patricia
1 beskeder
patricia
hvordan bøjede du håndtaget, jeg tør ikke tvinge det, tak fordi du svarer mig

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre