Spørgsmål, produktdiskussioner Kalveklov

11 svar
Hélène
1 beskeder
hélène
Hej, fra hvilken alder kan man give dem?
Sandrine
2 beskeder
sandrine
Hej, jeg giver min staffie dette siden han var 4 måneder
Mary
1 beskeder
mary
Jeg vil sige, så snart de har tabt deres mælketænder! For ikke at skade dem. Og altid under opsyn :)
LAURENT
1 beskeder
laurent
JEG GAV DET TIL HAM EFTER TABET AF HANS MÆLKETÆNDER, OG HAN ELSKEDE DET. MEN NU ER DET FOR LILLE, SÅ JEG GIVER HAM OKSEØRER MED BRUSK OG SVINEGROV RISTET.
Monique
3 beskeder
monique
Hej, jeg giver kalvesko til min Bichon Maltese dagligt siden han var 6 måneder gammel. Han elsker dem og beder om dem hver dag.
Monique
3 beskeder
monique
Hej, jeg har givet min maltesiske bichon kalveklov siden den var 6 måneder gammel
JEAN-PIERRE
1 beskeder
jean-pierre
Selv om det er en kalveklov (og ikke en okseklov), er den stadig ret stor, så det kræver en stærk kæbe og en hund på over 8 kg. Jeg ville have en tendens til - på fornemmelsen - at sige 1 år. Men det, der virker vigtigt at nævne, er, at man skal afrande den skarpe kant af kloven med en bidetang. Jeg fjerner 1 til 2 cm af kanterne. Formålet: at undgå, at skarpe stykker sluges af hunden og beskadiger dens mave eller tarm. Hunden skal gnave kloven og ikke skære den i små stykker! Med dette forbehold går det meget godt, og min Cavalier King Charles elsker det.
Monique
3 beskeder
monique
Hej, jeg giver min bichon maltais siden 6 måneders alderen
céline
1 beskeder
céline
Hello, fra 6-8 måneder, for mellemstore hunde.
Nathalie
1 beskeder
nathalie
God aften, jeg gav min chihuahua-hvalp en kalvehove fra den var 2 1/2 måned gammel, den elskede det med det samme og kunne derved have rolige stunder, for den var meget livlig og gnaskede på alt, hvad den kunne finde!!
Dominique
16 beskeder
dominique
Hej I taler om bundter af kalveklove, men I tilbyder kun enkeltvis. Hvor er bundterne?
Sophie
1 beskeder
sophie
Når kalvekødsbark er tilgængelige, er det normalt muligt at vælge partier (25/50 stykker), ellers sælges de faktisk stykvis

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre