Spørgsmål, produktdiskussioner Harnais Hund Classic Harnais H

90% kunder

anbefaler dette produkt

19 svar
Magali
1 beskeder
magali
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage til min hund, der har en halsomkreds på 44 og en brystomkreds på 60? På dens nuværende sele er længden af remmen, der går mellem forbenene, for kort. Tak.
jessica
1 beskeder
jessica
Hej, hvilken størrelse sele skal jeg tage til en 6 måneder gammel blandingshund, der stadig ikke har sin voksne størrelse, da den har en brystomkreds på 50 cm og en taljeomkreds på 70 cm. Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse M-L skulle passe godt, men man skal overveje at skifte, da selen vil være for lille, når hunden er voksen. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Virginie
1 beskeder
virginie
Min hund har en halsomkreds på 40 og en brystomkreds på 60. Hvilken størrelse skal jeg tage til ham? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal vælge størrelse S–M: 40–65 cm. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
stephanie
1 beskeder
stephanie
Hej, jeg ved ikke, hvilken størrelse jeg skal vælge. Hunden vejer cirka 25 kg og er 50 cm høj og 90 cm lang; jeg kan ikke få flere oplysninger om den og kan ikke vente til den er her for at bestille. Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at vælge den rigtige sele skal du tage målene som følger:-brystomkreds-maveomkreds. Venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
François
1 beskeder
françois
Hej, hvilken størrelse for en cocker hvalp? Er der seler tilpasset til hvalp og voksen?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan ikke rådgive om en størrelse uden først at have målt din hund (halsomfang og brystomfang). Det er vigtigt at måle din hund for at vælge det sele, der vil passe bedst til den. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Caroline
1 beskeder
caroline
Hej, passer en sele i størrelse M/L til en hund med en halsomkreds på cirka 50 cm og et brystmål på 75 cm? Mange tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse M/L synes at passe til din hund. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Monique
2 beskeder
monique
Hvad er størrelsen på en kvindelig Golden Retriever? Jeg kan ikke måle, da jeg ikke har hunden med mig. Tak
Laurent
1 beskeder
laurent
Hej, hvilken type sele skal jeg tage til en voksen beagle? Tak, venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, for at vælge størrelsen på din sele skal du måle din hund og sammenligne med de tilgængelige størrelser på produktarkets oplysninger. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
NATHALIE
1 beskeder
nathalie
Hej, hvilken type sele skal jeg tage til en boxer på 39 KG? I H eller X? Tak, venlig hilsen fru Soares.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For store hunde anbefaler vi X-seler, så de er godt sikret. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
clémence
1 beskeder
clémence
For en Miniature Pinscher, der måler 33 cm ved skulderen, anbefales det normalt at vælge en harne i størrelse Small (S) eller X-Small (XS), afhængigt af fabrikantens specifikke målinger og justeringsmuligheder. Det er altid bedst at måle hundens brystomkreds for en præcis pasform, da størrelser kan variere mellem mærker.
elodie
3 beskeder
elodie
Hej, for at finde den rigtige størrelse sele til din 2 måneder gamle Jack Russell, bør du måle din hvalps brystmåling (omkreds lige bag forbenene). Jack Russell terriere er typisk små racer, så det er sandsynligt, at du vil have brug for en sele i størrelsen extra small (XS) eller small (S), afhængigt af hvordan din hvalp vokser. Det er altid bedst at have de faktiske målinger for den bedste pasform.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre