Spørgsmål, produktdiskussioner Premium hundehalsbånd i nylon med trækningsaflastning fra størrelse S-M
100% kunder
anbefaler dette produkt
15 svar

4 beskeder
mickael
Hej, På billederne er der farver med numre, jeg vil have farven nummer 8, men jeg er ikke sikker på farven. Er det farven BAIE eller BORDEAUX? Det er ikke meget godt forklaret, Jeg takker Dem, Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den 8 svarer til farven bær. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
maëlle
Bonjour, jeg vil gerne vide referencen for halskæde nummer 7. Jeg har indtryk af, at jeg ikke kan finde det på listen over mulige køb.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For spørgsmål eller problemer vedrørende en ordre, kan du kontakte vores kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra kl. 10.30 til 12.30 og fra kl. 14.30 til 17.30). En rådgiver vil give dig alle nødvendige oplysninger om din ordre. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
laula
Hej, jeg skal have en lille labrador-hvalp, en tre måneder gammel tæve. Vil denne halsbånd være robust, og hvilken størrelse skal jeg vælge til en labrador-hvalp?
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Du skal måle omkredsen af hans hals for at kunne tage den størrelse, der passer til hans reelle størrelse. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

7 beskeder
elodie
Hej, er den blå halskæde i størrelse Xs S den turkisblå, som vi kan se på billedet?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette halsbånd fås i to forskellige blå nuancer: aquamarine og blå. Det findes ikke i turkis. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
5 beskeder
georges
hej hvilken størrelse jeg skal vælge til en hund på 45 cm tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal måle din hunds halsomkreds for at finde det halsbånd, der passer til din hunds kropsbygning. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
5 beskeder
elodie
HAR DU FORTSAT HALSKÆDEN I BLÅFARVE
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi sælger ikke længere halskæden i blommefarve. Med venlig hilsen, Zoomalia team