Spørgsmål, produktdiskussioner Royal Canin Medium Puppy til hvalpe fra 2 til 12 måneder
10 svar
1 beskeder
laurence
Hej, min hvalp, en border collie, er 4 måneder gammel i dag. Opdrætteren solgte mig en sæk med 60 kg tørkost. Sækken med Royal Canin Medium har derfor været åben i 2 måneder uden at være hermetisk lukket. Har tørkosten mistet sine ernæringsmæssige kvaliteter? Tak.

1 beskeder
michele
hello thank you for answering why the kibbles do not have the same formula ... serious!! I thought that the price difference was due to the distributor being a long-time customer I am waiting for your answer ..thank you
3 beskeder
chantal
Hej, jeg vil gerne bestille Royal Canin medium puppy foder og bemærkede, at sammensætningen af foderet hos Zoomalia er forskellig fra den, der er angivet på Royal Canins officielle hjemmeside: hvad er årsagen til dette? Tak.
40 beskeder
lisa
Hej, Sammensætningerne af kiks er for nylig blevet ændret, vi har lige opdateret den. Hav en god dag.
1 beskeder
celine
Hej, min hvalp er 2 måneder gammel. Det er en argentinsk dogo, der allerede vejer over 8 kg. Hvad er den bedst egnede reference? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan give ham hvalpefoder til store racer: https://www.zoomalia.com/animalerie/royal-canin-maxi-junior-p-11554.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/optimus-chiot-classic-poulet-moyenne-et-grande-taille-p-28775.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
karim
For a 5-month-old mixed Labrador expected to weigh between 20 and 30 kg as an adult, you should consider the growth stage and nutritional needs of your puppy. Royal Canin Maxi Junior is generally recommended for larger breeds as it offers a formula tailored to support bone and joint development, which can be beneficial for dogs expected to grow into a larger size. On the other hand, Royal Canin Medium Junior is designed for medium-sized dogs with slightly different nutritional requirements. Since your dog is expected to fall towards the lower end of the large breed range, Royal Canin Maxi Junior might be more suitable, but consulting with your veterinarian can provide more personalized guidance.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, MAXI junior-serien er mere velegnet til din hvalp. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
léo
Hej, Hvorfor er produktet ikke tilgængeligt i 15 kg poser? Vil det være det snart? Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre har vi ikke alle referencer og mængder af Royal Canin foder til salg. I øjeblikket er kun 4 kg sække tilgængelige til salg på vores hjemmeside. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia