Spørgsmål, produktdiskussioner ROYAL CANIN Puppy Maxi til store hvalpe fra 2 til 15 måneder
6 svar
1 beskeder
bastien
Hej. Hvorfor er de renoverede?
1 beskeder
anne
Hej, jeg har lige afgivet en ordre på ROYAL CANIN MAXI JUNIOR DIGEST foder. Tilbuddet var et sæt med 2 poser à 15 kg med gratis levering og betaling i 3 rater for et beløb på 103,90 €. Da jeg klikkede på denne mulighed, fik jeg ikke tilbuddet, og jeg blev faktureret 2 poser til 55,90 € hver. Kunne I rette ordren? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Vi bekræfter, at du har fået mængderabatten? Den gratis levering gælder med transportøren Prédict, men du har valgt levering med Chronopost, som altid er en betalt ekspresservice. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
vanessa
Hej, Hvordan indtaster man kampagnen på 15 kg + 3 kg gratis?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan ikke indtaste denne kampagne, når du afgiver din ordre. Som angivet på vores hjemmeside er lageret begrænset, så denne vare er kun tilgængelig afhængigt af vores leverandørs ankomst. Når denne vare bliver tilgængelig igen, vil en ny variant af denne vare være tilgængelig, hvor du derefter kan vælge posen på 15 kg + 3 gratis. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia.
3 beskeder
laura
Er der korn i disse hundefoder, da det ikke er godt for hunde