Spørgsmål, produktdiskussioner Spirulina, forstærker immunforsvaret QUALITY SENS
5 svar
1 beskeder
pascaline
Hvad er pointen med, at kapslen har vurderinger op til 8, når vi kun har brug for 1 eller 2 til hunde eller katte? Derudover er den ulæselig, når den er nedsænket i produktet, så det er umuligt at læse doseringen, og jeg får det overalt, når jeg tørrer den af. Hvis jeg har forstået det korrekt, er doseringen for en hund mellem 1 og 10 kg 1 dose, vurdering 2 om dagen. Hvis vurdering 1 svarer til 0,5g, svarer vurdering 2 til 1g/dag? Jeg vil forsøge at finde en måleske, der er nemmere at bruge. Tak for dit svar.
52 beskeder
sophie
Hvad er pointen med et målebæger graduering op til 8, når man kun har brug for 1 eller 2 til hund eller kat? Desuden er det ulæseligt, når det er nedsænket i produktet, hvilket gør doseringen umulig at aflæse, og jeg får produktet over det hele, når jeg tørrer det af. Hvis jeg har forstået doseringen korrekt, er det for en hund mellem 1 og 10 kg 1 dose ved graduering 2 per dag. Hvis graduering 1 er lig med 0,5 g, er graduering 2 lig med 1 g/dag? Jeg vil forsøge at finde en mere praktisk doseringsske. Tak for dit svar.
For eksempel er det for hunde på 25 kg 3 doser ved 2, hvilket svarer til 6 (derfor er det vigtigt, at det går op til 8). For en hund på 14 kg er det 2 doser ved 2, hvilket svarer til 4. I dit tilfælde er det korrekt med en dose på 2.
Med venlig hilsen
Sophie fra Zoomalia
For eksempel er det for hunde på 25 kg 3 doser ved 2, hvilket svarer til 6 (derfor er det vigtigt, at det går op til 8). For en hund på 14 kg er det 2 doser ved 2, hvilket svarer til 4. I dit tilfælde er det korrekt med en dose på 2.
Med venlig hilsen
Sophie fra Zoomalia
2 beskeder
alice
Hejsa, kan du venligst fortælle mig oprindelsen af dette produkt? Tak
3 beskeder
malika
Tchad og Mexico, betinget i Frankrig
2 beskeder
alice
tak malika, jeg er bange for, at den er for belastet med tungmetaller