Spørgsmål, produktdiskussioner FRONTLINE Spray mod parasitter til hund og kat
16 svar
1 beskeder
sylvie
Hej, jeg bemærker, at dette produkt kan bruges, når katten har nået en vægt på 5 kg. Hvilken mulighed ville så passe til meget unge killinger (knap 6 uger, efterladt i naturen og angrebet af lopper :-( Tak for din hjælp.
1 beskeder
patricia
Jeg tænker snarere på et loppehalsbåndFor lille til dette produkt
2 beskeder
sylvie
Personligt er dette produkt overhovedet ikke effektivt længere, hverken mod lopper eller flåter! Det er forældet! Til killinger, køb Stronghold i apoteket; det er effektivt, og derudover behandler det øremider og orm.
1 beskeder
damien
Hvis jeg forstår korrekt, for en hund på 40 kg med lang pels, kræver det en 250 ml dunk per måned i grove træk? Det bliver dyrt at have kæledyr...
1 beskeder
bruno
Jeg fraråder dig at købe dette produkt, da lopperne har udviklet resistens mod Frontline. Jeg fortryder stærkt at have købt det.
1 beskeder
magalie
Hej, jeg har en labrador på 40 kilo, og jeg foretrækker pipetter, der anvendes en gang om måneden, da de er mere praktiske og effektive. Det har en pris, selvfølgelig, men man skal tænke over det, før man anskaffer sig dyr. Med venlig hilsen
1 beskeder
catherine
Hej, Jeg råder dig til at bruge pipetterne og også tage frontline combo i stedet for den enkle frontline. Ellers for hunde varer et loppehalsbånd i flere måneder og fungerer ret godt. Ja, det er et månedligt budget, men tro mig, det er bedre at planlægge dette budget end at ende med at være angrebet af lopper!
2 beskeder
fabienne
Hej, for nylig oplevede jeg et lille problem med pipetterne, som viste sig at være ineffektive. Ifølge dyrlægen har lopperne tilpasset sig, og produktet er blevet meget mindre effektivt i pipetteform. Til gengæld beholdt jeg sprayen, som fungerer godt. Så jeg vil orientere mig mod et nyt produkt hvad angår pipetter og leder efter svar på effektiviteten af nye pipetter. Tak på forhånd og ha' en god dag.
1 beskeder
christine
Hej, jeg har bestilt dette produkt til mine katte og min hund, og jeg vil gerne vide, om jeg kan bruge det på en dværgkanin på 3 måneder. Tak for dit svar.
1 beskeder
elodie
Hej, kan dette produkt bruges på en hvalp? Med venlig hilsen
1 beskeder
veronique
Hej, jeg vil gerne vide fra hvilken alder man kan bruge dette produkt til en killing; Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge dette produkt, når din kat har nået 5 kg. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

3 beskeder
laetitia
Hej, jeg har en 2 måneder gammel hvalp, en labrador. Kan jeg bruge Frontline spray på ham?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For hvalpe kan vi anbefale et mindre stærkt produkt: https://www.zoomalia.com/animalerie/protection-anti-tiques-spot-on-spec-petits-chiens-et-chiot-3-%C3%97-0-75-ml-p-16420.html Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia