Spørgsmål, produktdiskussioner Gilet de flottaison Kurgo Surf N Turf

3 svar
Carole
1 beskeder
carole
God aften, bliver vesten kun fastgjort ved hjælp af en bøjle, eller er der også en velcro? Tak for dit svar
Cléa
1 beskeder
cléa
Hej, der er en bøjle, der klipses ved halsen, og 2, der klipses ved taljen, ingen velcro
Melanie
2 beskeder
melanie
Hej, Har du størrelse L tilbage? Vil den passe til min labrador på 25 kg? Er den godkendt til at tage hende med på vores båd? Tak skal du have.
Cindy
1 beskeder
cindy
Hej Jeg har taget XL til min hvide schweiziske hyrdehund på 42 kg, det er lidt for stort, men jeg foretrækker at tage en større størrelse, der sidder stramt, så den flyder godt. L ville have været mere passende til min hund. Jeg tror, I skal tage M til jeres labrador (I kan finde denne vest eller den nye model hos Decathlon, det er der, vi fandt den, men virkelig meget dyrere...)

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre