Spørgsmål, produktdiskussioner CROCORICO Terrine uden korn 100% Fransk til hund - 3 opskrifter at vælge imellem
8 svar
1 beskeder
jessie
Hej. Giver nogen puffede pasta eller ris med? Hvis ja, hvor meget paté og hvor meget pasta/ris? Min hund vejer 13 kg
4 beskeder
evelyne
Min mellemstore hund, der er 8 år gammel, elsker det meget. Oftest er 1 dåse nok til 3 måltider (jeg putter resten i en tupperware). Og jeg blander det med senior tørfoder. Det fungerer som en appetitvækker og åbner hans appetit. Meget letfordøjeligt.
1 beskeder
kilian
Hej, hvor lang tid kan man opbevare en dåse, når den først er åbnet? Tak
5 beskeder
chantal
to dage er godt
4 beskeder
evelyne
Så jeg opbevarer let en æske i 3 dage i køleskabet.
1 beskeder
claire
Min Cavalier King Charles elsker dem. Jeg giver ham måltidet i 3 portioner blandet med puffet ris og hans Hill's kroketter
2 beskeder
cyril
Beregn cirka 4 dage, ikke mere. Jeg lukker den med et plastiklåg, der beskytter bedre mod luft og lugte. Du kan finde låget på nogle kommercielle beholdere eller særskilt solgt. Jeg tror, at ZOOMALIA tilbyder dem. Alt godt til dig og din makker.
1 beskeder
catherine
Hej, jeg er opmærksom på kvaliteten af de ingredienser, der indgår i sammensætningen af jeres bokse, bortset fra, når jeg laver beregningen, mellem 60 og 70% er defineret, hvad er resten???
2 beskeder
cyril
HejJeg har netop købt disse dåser for nylig. Som kunde hos Lily's Kitchen har jeg intet at klage over bortset fra prisen, og min bulldog bliver træt af at spise de samme dåser, især fordi han kun kan tåle kylling, kalkun eller and. Jeg købte også fra Edgar og Coopers, som er billigere og passede, og ved at variere kosten accepterede min hund det, men for nylig har Edgar og Cooper ændret deres opskrifter, og man kan tydeligt se, at kvaliteten er blevet dårligere, alt er hakket, blandet meget fint, og min bulldog bemærkede det med det samme, og desuden en ubehagelig lugt, så Next! Jeg har købt dette:Kylling Broccoli Gulerod: Kylling 40% (hjerte og lever, kråse, skind), kalkun 20% (kød), broccoli 5%, gulerødder 5%, mineraler, hørfrøolie 0.2%, der er stykker indeni (kød og synlig gulerod) og gelé, der dannes ved kogning, hvilket for mig er et tegn på kvalitet. Det er åbenlyst, at der kun er 20% kalkun ud af 60% kød, resten er organer som kyllingehud, hvilket ikke er optimalt sammenlignet med kød, men hvorfor ikke. Min bulldog kan lide det, så jeg fortsætter med disse dåser og skifter med Lily's Kitchen.Til at svare på dit spørgsmål, må det være vand, eller kogesaft, der er tilbage. For med 60% af det, der kaldes kød og 10% grøntsager, er der 30% tilbage, som efter min vurdering (måske andre vil være enige) er kogevand. Jeg kan ikke se, hvad de ellers kunne have tilsat uden at oplyse det. Det er trods alt et fransk produkt, der skal gennemgå et minimum af kontrol.Du kan prøve en eller to dåser som jeg gjorde ved at blande det med gammeldags paté på 2 eller 3 skåle (min hund spiser 2 om dagen), og derefter give det rent og se om din hund kan lide det. Min er kræsen og kan lide det, så op til dig at bestemme... Især fordi der er en god kampagne lige nu :)Med venlig hilsen