Spørgsmål, produktdiskussioner ORIJEN Regional Red Kornfri til hund og hvalp
10 svar
2 beskeder
lorraine
Hej Lygter Region Red har en lignende lugt som tørrede stykker oksekød, der bruges som godbidder?
1 beskeder
sylvain
Hej, vores hund elsker dem!!! Men det lugter!! Voilà
2 beskeder
lorraine
Tak for dit svar! Lugter den lige så meget som de andre smagsvarianter i rækken? Fordi de andre generer mig overhovedet ikke, det er bare lugten af oksekød, der er uudholdelig for mig
2 beskeder
benedicte
Hej, jeg kan se, at Orijen Regional Red (11 kg) er udsolgt. Kan du fortælle, hvornår vi får dem igen? Tak
1 beskeder
catherine
Hej, Har du venligst en tabel med de anbefalede mængder til disse foderpiller? (Min hund vejer 22 kg og er 1 1/2 år gammel). Tak for jeres seriøsitet og altid ultra hurtige levering af produkterne. Catherine
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For en hund på 22 kg er den anbefalede mængde mellem 200 og 350 g pr. dag afhængigt af aktiviteten. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

1 beskeder
francoise ou eric
Hej, sælger I stadig Origen fish i 13 kg? Jeg kan ikke finde dem på jeres hjemmeside.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Faktisk findes denne pakke kun i 2.5 og 6.8 kg: https://www.zoomalia.com/animalerie/orijen-cat-6-fish-aux-poissons-p-13068.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
david
Hej, har du planer om at sælge Orijen puppy?
1 beskeder
nicolas
Hej, kan disse foderpiller være passende til en 3 måneder gammel amstaff-hvalp? Tak.