Spørgsmål, produktdiskussioner Profine Adult Large Breed Chicken and Potatoes til voksne hunde af stor størrelse
100% kunder
anbefaler dette produkt
4 svar
1 beskeder
manon
Hej, Det er nu 2 måneder siden jeg begyndte på Profine. Den første måned havde jeg taget den store racesæk "uden at være opmærksom på" til mine små racer "Shetland Sheepdogs", og den anden måned tog jeg den ideelle pakke til deres størrelse, men ... katastrofe mine hunde havde super flot pels, ingen fordøjelsesproblemer "mine shetlands er meget følsomme", ingen skæl, en tæt pels, og den voksede på de store racer, men da jeg skiftede til små racer havde mine hunde diarré, flatulens og en fedtet og kedelig pels. Mit spørgsmål er, er der en risiko for mine hunde, hvis jeg holder mig til pakken for store racer ?
2 beskeder
celine
Hej,Da Profine Large Breed Adult foder stadig ikke er tilgængeligt, har du et lignende produkt at foreslå?På forhånd tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan tage OPTIMUS-kroketterne uden korn, som også indeholder kylling og kartofler. Det er et førsteklasses foder perfekt til store hunde, der ikke indeholder korn eller gluten. https://www.zoomalia.com/animalerie/optimus-sans-cereales-adulte-moyenne-et-grande-taille-p-28342.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
lydie
Hvilken mængde om dagen for en bokser på 32 kg på 15 måneder? Tak på forhånd :)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den daglige mængde af tørfoder Profine Adult Large Breed Chicken and Potatoes til en Boxer på 15 måneder, der vejer 32 kg, er 275g. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia