Spørgsmål, produktdiskussioner Sera Granulés Goldy Gran pour fisk
4 svar
5 beskeder
christine
Hej, flyder disse pellets ... Tak
9 beskeder
xavier
Hej Christine, det er granuler, der flyder og ikke synker, hvad enten det er til Goldy gran eller farve dog har jeg givet det til mine Shubunkin i næsten to år, meget gode granulater, de voksede hurtigt og med smukke farver nu på grund af størrelsen er jeg skiftet til Hikari dam granulater, jeg tror disse granulater flyder for at blive spist direkte og undgå forurening på bunden.
9 beskeder
xavier
Hej Christine, dens guldgran eller farveflager svømmer, jeg har fodret shubunkin i næsten to år, og de er blevet store med smukke farver. Nu hvor de er over 25 cm, er jeg gået over til Hikari dam i medium, og dette flyder også, sandsynligvis for ikke at forurene vandet. Hav en god dag.
9 beskeder
xavier
Hej Christine, det er flydende pellets, både goldy gran og farve, men de er meget godt foder, mine shubukin er vokset godt med smukke farver i to år ved at skifte mellem de to sera, nu på grund af deres størrelse over 25 cm, jeg er skiftet til Hikari medium, som også flyder, god dag til dig.
9 beskeder
xavier
Hej Christine, jeg har allerede prøvet at svare dig tre gange... Hvad angår goldy gran og color pellets, så flyder begge, men fiskene vokser godt med smukke farver, og givet deres størrelser er jeg gået over til Hikari medium, som er meget større som pellets, men flyder også. Hav en god dag.