Spørgsmål, produktdiskussioner Sera Fil bioactive filtre externe - 3 modeller

100% kunder

anbefaler dette produkt

17 svar
Alexandre
7 beskeder
alexandre
Hej,Selvom jeg tror, at det er tilfældet, vil jeg gerne vide, om den indbyggede UV-lampe kan slukkes individuelt fra pumpen (for at bruge den indimellem)?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Det anbefales kraftigt ikke at bruge UV-lampen kontinuerligt, så du kan stoppe den når som helst du ønsker det. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
jean-yves
1 beskeder
jean-yves
Filtret sera fil bioactive 250 + UV, er det tilstrækkeligt til et akvarium på maksimalt 250 liter tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Som angivet i beskrivelsen, er model 250 egnet til akvarier med en kapacitet på op til 250L.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
YANNICK
2 beskeder
yannick
Hej, jeg er interesseret i denne filtermodel, men jeg håber endelig at træffe det rigtige valg. (API NEXX, der lækker, EHEIM ECCO Pro 130 er for lille til mit 160l akvarium). Men jeg ser ikke noget sæt med udskiftningsfiltermaterialer til dette filter? På et tidspunkt skal disse dog udskiftes? Hvad foreslår I til dem, der køber dette eksterne SERA filter? Med venlig hilsen.
eric
1 beskeder
eric
Hejsa, har du en løsning til at reducere støjen fra pumpen, som er meget irriterende og ikke er nævnt i nogen af kommentarerne på siden, hvilket sandsynligvis ville have ændret mit valg. Tak.
florence
1 beskeder
florence
Hej, jeg vil gerne vide, hvor lang tid det tager at skifte svampene og om UV-lampen altid skal være tændt eller ej. Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Bioactiv-filtrene er derfor udstyret med UV-systemer, som i princippet kun bør bruges et par timer om dagen. Ideelt set bør det køre om natten og slukkes om dagen. (Lampe levetid på 2 år ved dette regime) mindre hvis UV'en kører 24/24. Filtreringsmasserne skal rengøres afhængigt af mængden af fisk, men også de hvide masser skal gøres hver måned, og kulmasserne skal ændres fuldstændigt hver 3. måned. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
rené
2 beskeder
rené
Godaften! Jeg ønsker at købe denne pumpe til et akvarium på 120 L, og jeg vil gerne vide, om man ofte skal udskifte reservedele som rotoren, og om I sælger dem.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse filtre er ret robuste. Vi vil helt sikkert kunne skaffe de reservedele, du har brug for, med dette filter. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
marie helene
2 beskeder
marie helene
Hej, jeg er skuffet over Fluval universal slangen, da det kun er én slange og ikke to. Hvis jeg skærer den over, kan jeg ikke sætte endestykkerne på igen, da de er svejset fast i hver ende. Se venligst på hvad I har på lager og giv mig et svar for at vide hvordan jeg kan gøre det, eller hvis I sælger endestykker separat? Har I ellers andre typer af slanger i samme størrelse som de klassiske på andre udvendige filtre, som ville kunne passe til Fluval udvendigt filter? For øvrigt tænker jeg på at skifte filter, fordi jeg ikke kan lide de store svampe der er indeni. Tak på forhånd og hav en god dag. Dal.Pra Marie-Hélène
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, det er korrekt, at det kun er en enkelt slange. Du kan sagtens tage en anden universel Fluval-slange som en anden slange. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
marie helene
2 beskeder
marie helene
Hello, can the universal Fluval hose be adapted on the Bioactive + UV external filter (model 250 + UV)? I am eagerly waiting for your response. Thank you in advance, have a good day! Dal.pra Marie-Hélène
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Alle nødvendige rør leveres med filtret. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre